L'avaluació vista des de la seva
funció formativa

Materials sobre l'avaluació que
podeu trobar al CRP

Ciències socials
Ciències de la naturalesa i educació ambiental
Llengües estrangeres
Tecnologia i ciències
Educació per la salut

Més sobre l'avaluació.
CEIP Coves d'en Cimany

Ens hi posem?
CEIP Baloo

Seminari d'avaluació a
l'IESM Ferran Tallada

El monogràfic d'aquest Full Informatiu s'ha dedicat a l'avaluació. La reflexió de fons és a càrrec de Neus Sanmartí, professora de Didàctica de les Ciències a la UAB i que ha esmerçat part del seu temps en la investigació sobre aquesta temàtica. L'escrit, L'avaluació vista des de la seva funció formativa, convida a reflexionar sobre el paper de l'avaluació a l'escola: detectar dificultats i errors, identificar les causes per tal d'ajudar l'alumnat a superar-los de manera efectiva. I també constata com aquesta nova concepció de l'avaluació ha de comportar un canvi en la pràctica com a ensenyant. L'apartat de participació dels centres docents recull tres experiències de claustres que en un moment determinat van valorar la necessitat d'un suport extern sobre el tema de l'avaluació. El Pla de formació de Zona va donar resposta a aquesta necessitat. Així el CEIP Coves d'en Cimany es va acollir a la modalitat d'assessorament, El CEIP Baloo a la de grup de treball i IESM Ferran Tallada a la de seminari. La secció de novetats està estructurada per temàtiques per tal de facilitar la consulta. Finalment voldríem demanar disculpes al Departament de Ciències de l'IES Francisco de Goya que és el que subscriu l'escrit d'aquest centre del Full n. 3 i que per error figura signat per un únic membre.