Centre de Recursos Pedagògics de Sant Cugat

Llavors pel canvi

....Curs 2014/15

ACTE DE RECONEIXEMENT , ABRIL 2015
Notícia de Cugat. Cat: Sant Cugat reconeix 21 projectes d'aprenentatge de centres educatius

DOCUMENTAL SOBRE 5 PROJECTES APS
Els jardiners (Programa de formació inicial i Escola Catalunya), Apadrinament lector (Escola Collserola), Parelles lingüístiques (INS Leonardo da Vinci), Els extrems de la vida es toquen (Entretallers, La Llar, Escola Ciutat d'Alba), Eines per al treball de Recerca (Escoles Gimbernat i Institut Joaquima Pla i Farreras)

ELS PROJECTES D'APS I SERVEI COMUNITARI A SANT CUGAT
Visita a l'institut, Ciberbullyng

....Curs 2013/14
APS SANT CUGAT DONAR SENTIT A L'APRENENTATGE
29 projectes basats en la metodologia aprenentatge i servei.

Diari de Sant Cugat, 21 de febrer de 2014

.......Curs 2012/13

A Sant Cugat les escoles, instituts i entitats de la ciutat, (amb el suport del Departament d'Ensenyament, del Pla Educatiu d'Entorn, de l'Ajuntament de Sant Cugat i la Diputació de Barcelona) han unit forces per dur a terme una sèrie de projectes voluntaris que han ajudat als alumnes a ampliar els seus coneixements i habilitats.

ACTE DE RECONEIXEMENT
, maig 2013

ELS PROJECTES 1
d'Aprenentatge i Servei a Sant Cugat.

.......Curs 2011/12

A Sant Cugat les escoles i instituts de la ciutat, (amb el suport del Departament d'Ensenyament, del Pla Educatiu d'Entorn, de l'Ajuntament i la Diputació) han unit forces per dur a terme una sèrie de projectes voluntaris que han ajudat als alumnes a ampliar els seus coneixements i habilitats.

ACTE DE RECONEIXEMENT
, maig 2012