Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.

Justificació
Funcionament
Tallers

Jornada 1999
Jornada 2000
Jornada 2001

El cirerer
Pàgina web amb continguts per l'alumnat amb NEE

Coordinació:Francesc Salvadó
  Descripcio Autors Materials

Descripció

Hem pensat que podria ser interessant fer una aplicació que permetés treballar el pas del temps a través dels arbres.
Es tracta d'una pàgina web senzilla, en la qual, mitjançant botons es pot avançar o retrocedir visualitzant fotos de les diferents fases i estacions en que passa el cirerer al llarg de l'any.
Hi ha 4 fotos principals; el cirerer a la primavera, a l'estiu, a la tardor i a l'hivern i 5 ó 6 secundàries entre cada una d'elles, fent un total d'entre
20 i 25 fotos.
En les 4 fotos principals, l'alumne, situant-se sobre una de les parts de l'arbre, visualitzaria el nom: soca, tronc, fulles… i també,
Primavera, Estiu…