Justificació

Jornada 1999
Jornada 2000
Jornada 2001

Activitats i materials per treballar el concepte de l'aigua, la seva bona utilització i estalvi

Coordinació:Gemma Estruch
  Descripció Autors Materials

Descripció
Segons el curriculum el treball del medi ambient és un eix transversal en totes les àrees i etapes educatives.
Existeix varietat de material informàtic adreçat a l'alumnat d'educació ordinària; peró manquen materials que es puguin adaptar a les necessitats de l'educació especial.

És per això, que en aquest taller es va elaborar activitats que permeten treballar el concepte de l'aigua i la seva bona utilització i estalvi, amb material que abasteb diversos nivells educatius.

L'objectiu d'aquest material és iniciar, mantenir i potenciar entre els alumnes dels diferents nivells, hàbits de respecte i cura del medi ambient.

Programes
Per crear aquest materials s'ha utilitzat

Tractament de la imatge i del so Clic
    Power point