Enrera Mòdul 2
Llengua oral i escrita: resposta de les TIC als problemes d'aprenentatge ---
Pràctica ampliació

Pràctica optativa:

Discriminació de la è i é ( edu365.com )

L'objectiu d'aquesta pràctica és conèixer els recursos educatius del portal edu365 en l'àmbit de la discriminació de fonemes.

Documentació tècnica sobre

El portal edu365.com

Per portar a terme aquesta pràctica heu d'estar connectats a Internet i tenir el Firefox obert mirant el portal edu365.com
1. Des de la portada de l'edu365 feu la següent navegació: Alumnes ESO | Llengua Catalana | Miniunitats didàtiques "Para l'orella: escolta la e", que us durà a l'adreça http://www.edu365.com/eso/muds/catala/lae/index.htm
2. La primera activitat és una presentació que mostra diferents pronuncies de la e i finalitza en una classificació de paraules.
3. La icona de Pràctica presenta una col·lecció de paraules que cal escoltar, reproduir i identificar si la e es oberta o tancada.
4. La icona d'Avaluat presenta dibuixos i paraules sense so en què cal respondre quin tipus de e porten . El botó Comprova corregeix l'exercici.
5.

Si l'alumnat encara té dificultats, pot enviar una pregunta als consultors, cosa que no podeu fer el professorat, ja que es requereix un codi d'alumne/a.

6. Totes aquestes pàgines es poden imprimir utilitzant la icona Impressora o be el menú Archivo | Imprimir del programa.
7. Tant a l'apartat de l'ESO com al de primària podeu trobar altres MUD que treballen la discriminació fonètica.