|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Gestió dels recursos humans
|
|||||||||||||||||
Alumnat
|
|||||||||||||||||
Tipus d'activitats
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Tipologia de les activitats TIC amb l'alumnat | |
Objectius | |
Es tracta de saber com ens organitzarem prèviament abans d'anar a l'aula d'ordinadors, o a les sales de treball audiovisual, o a la biblioteca-mediateca, o bé com ho farem quan tinguem diversos equipaments TIC a la classe (ordinadors, pissarres digitals, kits d'internet, càmeres de vídeo...), o bé quin tipus d'activitat farà l'alumnat. | |
Continguts | |
En moltes ocasions, el treball que anirem
a fer a l'aula d'ordinadors i/o
als altres espais TIC, serà del tipus
següent:
Però hem de tenir present que: Anar a fer qualsevol d'aquests temes vol dir haver fet un treball previ (recordem que els ordinadors i les TIC són només un mitjà, un instrument). L'alumnat ha de:
Després d'haver anat a l'aula, cal un segon pas: el treball de posada en comú. I per acabar, com a mestres, hem de valorar com avaluarem el treball fet, si han aconseguit descobrir o elaborar el que ens proposàvem. En tot aquest treball no oblidem que hi ha d'haver un espai per a l'alfabetització del nou entorn, la qual cosa fa que ocupi un temps que hem de tenir en compte quan treballem amb aquests nous recursos. De fet, no és gens diferent que quan introduïm el llapis, el retolador, o bé la llibreta amb els espais a dreta i esquerra. |
|
![]() |
|
Referències | |