|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
Pràctica |
|
|
|
Exercici |
|||||||||||
|
||||||||||||||||
|
|
Desenvolupament de la pràctica |
||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Fer fotos digitals: Problemes i consells Per finalitzar aquestes seccions de lectura d'imatge, acabarem amb un
seguit de consells sobre els possibles problemes que poden aparèixer a l'hora
de fer fotos digitals Val la pena fer un seguit de comentaris a partir de l'experiència de fer
fotografies digitals.
Curiosament hem pogut constatar que els nens de l'escola aconsegueixen
uns bons resultats amb la càmera digital. Potser perquè fan més cas de les
instruccions i perquè tenen un instint natural per a la captació de
l'enquadrament. Consells:
Exemples:
|
||||||||||||||||||||||
|
Els aspectes tècnics de la fotografia es poden aprendre en un curs, amb
la lectura de les instruccions. fins i tot es pot aprendre la teoria de la
fotografia i dominar els aspectes analítics: llum, punts de vista, enquadre,
composició... No n'hi ha prou. Cal tirar milers de fotos, criticar-les, estudiar-les,
millorar-les poc a poc per aconseguir el que s'anomena una "bona
foto". Aquest aprenentatge és personal i va més enllà del curs. Necessita
temps, paciència i molta humilitat. Apreciar les qualitats dels bons fotògrafs i saber trobar els defectes de
les nostres fotos és la via de millora. O sigui que FEU MOLTES FOTOS
i animeu als vostres alumnes a fer MOLTES FOTOS. Talment com passa amb l'escriptura arriba un moment en que un fa bona
lletra i en el cas de la foto, fa bones fotos. |
||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|