INTERCANVI DEL CURS PASSAT

Paris-3r dia
Paris, dia 7 de maig 2010

Dia 10 de maig de 2010

Intercanvi 2010Enguany es duu a terme l’intercanvi d’alumnes i professors amb el Collège Vincent d’Indy (http://clg-vincent-dindy.scola.ac-paris.fr/), del districte XII de la ciutat de París.
Primer vindran a Cornellà, del 9 al 16 d’abril. Visitaran la ciutat, seran rebuts per l’Ajuntament, i els nostres alumnes els descobriran la ciutat de Barcelona. Passaran un cap de setmana amb les famílies.

Del 5 al 12 de maig hi haurà la torna: visitaran el canal de Saint Martin, el museu del Louvre, la seu de la Unesco, el temple del Sacré Coeur i Montmartre, el barri del Marais (place de la Bastille, place des Vosges, Centre Pompidou...), la Tour Eiffel, un passeig amb Bateau Mouche, el palau i jardins de Versailles, etc., i un cap de setmana amb les famílies.

El lema és “L’echange nous change” (“l’intercanvi ens canvia”).

Ho organitza la professora de francès, Mne María José García, amb la col·laboració de la lectora francesa Mlle Ilona Pataï.

També participa en aquesta activitat l’Institut Ferrer i Guàrdia, de Sant Joan Despí.

El curs anterior l’intercanvi va ser amb el Licée d’Amiens (a la regió de la Picardia).