ACTIVITATS DELS ALUMNES

Sortida a la neu 2011
Carta informativa per a la sortida a la neu 2011
Autorització a la sortida
    REUNIONS INFORMATIVAS PER A PARES:
    • 1r d’ESO: dijous 16 de desembre a les 18h a la sala d’actes/gimnàs de l’institut
    • 4rt d’ESO: dijous 16 de desembre a les 18h a la sala d’actes/gimnàs de l’institut

ACTIVITATS DELS ALUMNES PREVISTES PER AQUEST CURS 2010-11

1r ESO

2n ESO 3r ESO 4t ESO
1r BATX 2n BATX

El Reglament de Règim Intern estableix (a l’apartat 4.1):
El centre afavoreix totes les activitats complementàries destinades a contribuir a la formació dels alumnes. Els seminaris i els professors poden organitzar sortides didàctiques i culturals relacionades amb les seves matèries, presentant-ne prèviament la programació trimestral a direcció d'estudis, a fi d'obtenir l'autorització del Consell Escolar.

A més de les activitats parcials o d’un dia, hi ha previstes per a aquest curs les següents activitats (de més d’un dia):

1. 1r d’ESO: esports d’hivern (gener, Cerdanya), treball de síntesi (juny, Planoles)
  2. 2n d’ESO: treball de síntesi (juny, Bellver de Cerdanya) intercanvi de francès (abril – maig)
  3. 3r d’ESO: escola de natura (febrer, les Planes de Son –Pallars Sobirà-), intercanvi de francès (abril – maig); el treball de síntesi es fa a Barcelona
  4. 4t d’ESO: esports d'hivern (gener, Cerdanya), intercanvi de francès (abril – maig), possible viatge de final d'ESO
  5. 1r de batxillerat: viatge a Londres (juny)
  6. 2n de batxillerat diürn: viatge de final d’estudis per Itàlia (Setmana Blanca -març-)
  7. 2n de batxillerat nocturn: viatge de final d’estudis a París (març)

L’Institut procura oferir el millor servei pel preu més mòdic. No obstant això, intenta facilitar els pagaments a aquelles famílies que tenen dificultats per satisfer els imports dels viatges, en especial els de caràcter obligatori i preferent (com els Treballs de Síntesi).
La comptabilitat de cada viatge es presenta al Consell Escolar, per demostrar que no hi ha cap desviació econòmica ni afany de lucre.

En tots els anys de l’Institut, s’han organitzat viatges a la major part de països europeus (Portugal, Euskadi, França, Anglaterra, Bèlgica, Holanda, Luxemburg, Dinamarca, Alemanya, Suïssa, Liechtenstein, Àustria, República Txeca, Eslovàquia, Hongria, Montecarlo, Itàlia, Vaticà, Grècia, Canàries, Andorra, diverses regions d’Espanya...). També hem tingut relacions amb escoles d’arreu del planeta.