interacció amb el municipi

mediació escolar

I JORNADA DE MEDIACIÓ ESCOLAR A MONTORNÈS DEL VALLÈS
pla educatiu d'entorn

El curs 2016-17 l'Ajuntament de Montornès del Vallès ha posat en marxa un Pla Educatiu d'Entorn, com una eina més per millorar el rendiment acadèmic de tot l'alumnat així com millorar també la convivència i la cohesió social.

El 17 de març de 2017 a l'Ajuntament de Montornès del Vallèses va constituir la comossió que treballara per posar en marxa el Pla Educatiu d'Entorn.

Vallès Visió Notícies 17 de març de 2017
del minut 04:23 al 06:52
liceu a la fresca: la bohème

El Liceu a la fresca va començar l’any 2007. Amb el temps la iniciativa ha anat evolucionant i des de l’any passat s’ha integrat en el projecte Liceu al Territori, que té l’objectiu de potenciar l’assistència de nous públics al Teatre a través d’iniciatives que s’estenen per tota la geografia

Montornès va ser un dels 121 municipis de Catalunya i Menorca, que es van sumar enguany al Liceu a la fresca, una activitat promoguda pel Gran Teatre del Liceu que pretén apropar l’òpera al públic.

El Departament de Cultura, Festes i Patrimoni de l'Ajuntament porta la iniciativa Liceu a la fresca a Montornès. Es tracta d'una proposta promoguda pel Gran Teatre del Liceu per fer arribar l'òpera a nous públics. El 8 de juliol de 2016 es va projectar l'òpera La Bohème, de Giacomo Puccini, que es representava al Gran Teatre del Liceu i es retransmetia el canal 33 a partir de les 22 h.

El pati de l'Institut Vinyes Velles va acullir la projecció de l'òpera "La Bohème", de Giacomo Puccini, en el marc de la iniciativa Liceu a la fresca que es va dur a terme simultàniament a diverses localitats de Catalunya.

L’òpera interpretada per Eleanora Buratto (Mimí), Olga Kulskynska (Musetta), Saimir Pirgu (Rodolfo), Gabriel Bermúdez (Marcello), Isaac Galán (Schaunard) i Fernando Latorre (Benoît / Alcindoro), es tractava d’una coproducció de l’English National Opera i Cincinnati Opera. La direcció musical a càrrec de Marc Piollet i la direcció d’escena i coreografia de Jonathan Miller. L’espectacle va comptar amb l’acompanyament de l’orquestra simfònica i el cor del Gran Teatre del Liceu.

L’acte va començar a les 21.30h amb una recepció que incloïa un piscolabis amb copa de cava o refresc al pati de l'Institut Vinyes Velles.

L'entrada lliure i l'aforament limitat.

LICEU A LA FRESCA A MONTORNÈS DEL VALLÈS
30è aniversari

El passat 20 de juny de 2014, com acte de cloenda de la celebració del 30è aniversari de l'institut, vam celebrar un sopar festiu.

Un acte molt emotiu ja que ens vam retrobar alumnes i antics alumnes, professors i antics professors, conserges i antics conseges, administratius i antics administratius, pares i mares d'alumnes i d'antics alumnes.

Es donava la circumstància que alguns dels alumnes de les primeres promocions tenien més edat que alguns dels professors actuals.

La major satisfacció va ser veure com gairebé 200 persones estaven entusiasmades i agraïdes perquè haguéssim organitzat el sopar i la festa.

Una organització en la qual va destacar la col•laboració de l'AMPA, liderada per la Leo García, que des del primer moment es va posar a treballar amb nosaltres colze a colze, i també la de l'Ajuntament, especialment l'ajuda rebuda des de la Brigada Municipal.

En definitiva, va ser tot un encert decidir acabar la celebració del 30è aniversari amb aquest sopar festiu, doncs són emocions i sentiments com aquests els que queden gravats en el cor.

Per acabar i com a director de l'institut, us vull donar les gràcies de tot cor per haver-me fet sentir tantes emocions amb la vostra alegria.

Ens veiem a la propera celebració!

Josep Segura Medina,
Director de l'Institut