Consumópolis, 06/07

Des dels departaments de Ciències, Expressió visual i plàstica, Tecnologia i Medi ambient s'està treballant amb diferents temes relacionats amb el consumisme, el reciclatge i la reutilització de materials. El "Ministerio de sanidad y consumo" i l'"Institut nacional de consum" organitzen un concurs sobre el CONSUM RESPONSABLE, anomenat CONSUMÓPOLIS.

Per tal d'ampliar els coneixements i conscienciar l'alumnat del centre sobre aquests temes hem donat a conèixer el concurs als alumnes de segon cicle d'ESO, s'han inscrit uns 13 grups (5 membres a cada grup). Estem molt satisfetes de la bona acollida que ha tingut.

El concurs consta d'una primera fase interactiva, i una segona fase en la qual s'ha de dissenyar una campanya publicitària. Aquesta part del concurs es realitza a nivell de Catalunya. El grup guanyador passa a concursar a nivell estatal.

7 grups dels 13 inicials han passat a la segona fase. I finalment s'han presentat 4 campanyes publicitàries dels grups: MAXIM, FÈNIX, DETOTUNAMICA i DOSQUARTSDESIS.

Amb data 30 de març ens han informat dels resultats finals. Cap dels equips del centre ha estat seleccionat. De totes maneres volem felicitar a tots els membres dels grups participants per l'excel·lent feina que han fet, i mostrar-vos les campanyes publicitàries que han creat:

Dosquartsdesis:

Àudio · Memòria · Tríptic i cartell reproduïts a la part superior d'aquesta pàgina

Màxim:

Memòria · Tríptic · Àudio

Fènix:

Tríptic · Memòria

Professores responsables: Carme Morell, Maria Gubert, Natàlia Samsó, Agnès Oliver i Rosabel Aldabo.