Joguines
Treballs de tecnologia, Segon ESO, curs 07/08. Fitxes

Els alumnes de 2B i 2C, durant la primera avaluació han estudiat l'empresa alimentària. Es va estudiar els orígens de molts productes alimentaris, el contingut de les etiquetes i dels envasos.

La tecnologia, està lligada amb molts aspectes medi ambientals; aprofita molts recursos naturals i alhora ocasiona molts residus. Per tant, es va plantejar donar una sortida ecològica als residus de la indústria alimentària (majoritàriament plàstic i cartró) i d'altres residus que pots tenir per casa. Com a resultat d'aquesta pràctica els alumnes han dissenyat i creat diferents joguines o utensilis, utilitzant caixes de cartró, plàstics, papers, fustes, etc. , i que, a més a més, de donar una sortida als residus generats a la seva llar, s'han divertit molt fent-los!!!

De cada objecte hi ha una fitxa on s'exposa: el nom de l'alumne, els materials utilitzats, com l'ha realitzat, quant s'ha divertit fent-lo i el cost en euros que li ha costat. Podeu mirar les fitxes clicant aquí:

Felicitats nois i noies! heu fet un bon treball.

Sònia Ruiz, professora de tecnologia