Orientacions per al suport i l'assessorament del Servei Educatiu
a la biblioteca escolar

Àmbits / Assessorament

Acompanyament del projecte biblioteca escolar "puntedu"

Accions

1. Assessorament a equips directius o claustres sobre la inclusió de la biblioteca escolar en el projecte  curricular i activitats d’ensenyament-aprenentatge.

2. Tallers puntuals i activitats de sensibilització. (Vegeu àmbit de dinamització i àmbit de formació).

3. Manteniment d’un grup estable de coordinadors/es de BE i oferiment d'un espai per a l’intercanvi.

4. Acompanyament als centres de manera individualitzada per tal de donar resposta a les seves demandes.

5. Ajut per implementar l’aplicació informàtica de gestió de la biblioteca.

5. Ajut per implementar l’aplicació informàtica de gestió de la biblioteca.

Torna al principi