Orientacions per al suport i l'assessorament del Servei Educatiu
a la biblioteca escolar

Àmbits / Dinamització

Foment de l'intercanvi d'experiències entre centres que estan fent el projecte

Accions

1. Informació regular als equips directius de l’estat del desenvolupament del conjunt de les biblioteques de la zona.

2. Informació als equips directius de les necessitats i accions de suport a les biblioteques de la zona.

3. Organització de sessions de treball, jornades de final de projecte per fer balanç i per establir línies de continuïtat, adreçades principalment a responsables de biblioteca escolar i  a equips directius ( a escala de ST o de zona). (Vegeu zona educativa).

4. Organització o coorganització d’activitats per als centres educatius, amb implicació de l’alumnat relacionades amb la lectura, l’escriptura  i l’accés i ús de la informació.

5. Foment d’intercanvi d’experiències entre professorat (vegeu també àmbit de formació i de zona educativa).

6. Foment d’intercanvis i treball col·laboratiu amb entitats del territori, especialment les biblioteques públiques. (Vegeu àmbit zona).

7. Facilitació de les visites a biblioteques de referència.

7. Facilitació de les visites a biblioteques de referència.

Torna al principi