Orientacions per al suport i l'assessorament del Servei Educatiu
a la biblioteca escolar

Àmbits / Zona educativa

Promoció del treball col·laboratiu amb altres entitats de la zona educativa

Accions

1. Coneixement de  les biblioteques públiques, les entitats i institucions  relacionades amb la biblioteca i les activitats que ofereixen per poder fer accions conjuntes de la zona i de fora de la zona.

2. Realització d’un catàleg de totes les biblioteques de la zona.

3. Participació en la xarxa de biblioteques  dins de cada zona educativa.

4. Potenciació de les accions conjuntes entre  biblioteca escolar/biblioteca pública, donant models de contracte compromís (carnets escolars,  contracte pedagògic, escoles amigues de la biblioteca,…)

5. Coneixement dels recursos dels autors/res, il·lustradors/res, editorials i llibreries de la zona.

6. Col·laboració amb el Pla Educatiu d’Entorn per incorporar accions relacionades amb les biblioteques escolars, tenint en compte els acords marc entre el Departament i d’altres administracions en matèria de biblioteques.

7. Conèixer, potenciar, informar, col·laborar, si escau, amb entitats del territori que organitzen activitats per al professorat amb participació de l’alumnat.

8. Conèixement de  les entitats  de Catalunya relacionades amb les biblioteques escolars i  les activitats que ofereixen ( Bibliomèdia, Propedagògic, Col·legi de Bibliotecaris, Facultat de Biblioteconomia,...)

2. Realització d’un catàleg de totes les biblioteques de la zona.
  3. Participació en la xarxa de biblioteques  dins de cada zona educativa.

Torna al principi

Lorem ipsum