Orientacions per al suport i l'assessorament del Servei Educatiu
a la biblioteca escolar

Àmbits / Zona educativa

Organització de jornades de biblioteca escolar a la zona educativa

Accions

1. Organització de sessions de treball, jornades de final de projecte per fer balanç i per establir línies de continuïtat, adreçades principalment a responsables de biblioteca escolar i  a equips directius ( a escala de ST o de zona). (Vegeu  també dinamització).

2. Foment d’intercanvi d’experiències entre professorat (vegeu també àmbit de formació i de dinamització).

3. Foment d’intercanvis i treball col·laboratiu amb entitats del territori, especialment les biblioteques públiques. (Vegeu àmbit de dinamització).

Torna al principi

Lorem ipsum