Intercanvi cultural entre el Japó i el Solsonès

Curs 2006-07

Temàtiques terballades curs 2006-07

El conte La Maria i els minairons

El conte La Maria i els minairons és una adaptació del conte tradicional dels minairons creada per la Roser Fons. El conte es va llegir als alumnes de cicle inicial dels centres de la comarca i en van fer un dibuix a partir d'allò que el conte els hagués suggerit.

Mostra de tapes d'àlbums de cada nivell de primària. Les tapes d'àlbums són la portada del recull dels treballs que l'alumne ha realitzat durant el trimestre, així és fan tres àlbums al curs. Les temàtqiues són molt diverses malgrat que sovint van lligades a l'època de l'any: nadal, pasqua, estacions de l'any,...

Treballs d'alumnes del Japó

Els treballs exposats corresponen als nens i nenes de primària dels centres de Kamisihoro-cho i als nens i nenes de primària d'Agueo del Japó. Les obres exposades són molt diverses: autoretrat, cal·ligrafia, postals, dibuixos, collage, màscares, manualitats. papiroflèxia.
Durant l'exposició es realitza un taller de papiroflèxia per als assistents.
Una vegada finalitzada l'exposició les obres retornen al Japó amb el segell al darrere del CRP del Solsonès.