Servei educatiu del Berguedà
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bibliografia |
|
Escriptura |
Bonals,
J; Fuster, M.; González, MªA.; Romero, E.; Sardans,
A.; Soldevila, MªA.: Avaluar
l'aprenentatge (de 3 a 7 anys). Ed. ISEP. Barcelona, (2002) |
Bonals,J.:
El
trabajo en pequeños grupos en el aula. Ed. Graó.
Barcelona, (2000) |
Cassany,
D.: Correcció
del treball escrit. Ed. Eumo. Barcelona, (1989) |
Cassany,
D.: Ensenyar
llengua. Ed. Graó. Barcelona, (1993) |
Díez
de Ulzurrun, A.: L'aprenentatge
de la lectoscriptura des d'una perspectiva constructivista.
Ed. Graó. Barcelona, (1998) |
Jolibert,
J.: Formar
infants productors de textos. Ed. Graó. Barcelona,
(1998) |
Maruny, LL.; Ministral, M.; Miralees, M.: Escribir y leer. Ed. Edelvives, (1998) |
|
|
|
Educació
Inclusiva |
Stainback,
S.B.; L'educació inclusiva: definició, context
i motius. Suports, vol. 5 núm. 1, p. 18-25, 2001 |
Stainback,
S.B.; Components crítics en el desenvolupament de l'educació
inclusiva. Suports, vol. 5 núm. 1, p. 26-31, 2001
|
Idol,
L.; Qüestions clau relacionades amb la construcció
d'escoles col·laboradores i inclusives. Suport, vol.
2 núm. 2, p. 42-55, 1995 |
Carbonés,
J.; Castells, M.; Font,J.; Isas, R.: Cap a una escola efectiva:
una proposta concreta. Suports, vol. 2 núm. 1, p. 18-28,
1998 |
Puig,
J.M.: Feina
d'educar. Ed. 62. Barcelona, (1999) |
Tonucci,
Francesco: Quan els infants diuen prou!.
Ed. Graó. Barcelona (2004) |
La
escuela inclusiva. Pràcticas y reflexiones.
Ed. Graó. Barcelona (2004) |
Huguet,
T.:
Aprendre junts a l'aula. Una proposta inclusiva. Ed. Graó.
Barcelona (2006) |
Pujolàs,
P.: Atención
a la diversidad y aprendizaje cooperativo en la educación
obligatòria. Ed. Aljibe. Málaga (2001) |
Ainscow,
M.: Desarrollo
de escuelas inclusivas. Ideas, propuestas y experiencias para
mejorar las instituciones escolares. Ed. Narcea. Madrid
(2004) |
Pujolàs,
P.: Aprendre
junts alumnes diferents. Els equips d'aprenentatge cooperatiu
a l'aula. Ed. Eumo. Barcelona (2003) |
Arnaiz,
P.: Educación
inclusiva: una escuela para todos. Ed. Aljibe. Málaga
(2003) |
Elboj,
C.; Puigdellívol, I.; Soler, M.; Valls, R.: Comunidades
de aprendizaje. Transformar la educación. Ed. Graó.
Barcelona (2006) |
Duran,
D.; Vidal, V.: Tutoría
entre iguales: de la teoría a la práctica. Un
método de aprendizaje cooperativo para la diversidad
en secundaria. Ed. Graó. Barcelona (2004) |
Moriña,
A.: Teoría y práctica de la educación inclusiva.
Ed. Aljibe. Málaga (2004) |
Lobato,
X.: Diversidad
y educación. La escuela inclusiva y el fortalecimiento
como estrategia de cambio. Ed. Paidos. México (2001) |
Lobato,
X.: Diversidad
y educación. Taller de fortalecimiento: cuaderno de actividades.
Ed. Paidos. México (2001) |
|
|