Enrera

Webquest i caceres del tresor
  Pràctica

Utilitzem una Webquest

Ara que ja heu sel·leccionat algunes webquest pels temes que esteu treballant a les nostres aules, potser en voldreu posar alguna en pràctica amb el nostre alumnat.

Per si encara us queden dubtes sobre el treball directe amb una webquest, us hem triat algunes experiències d'aula que us poden ajudar a l'hora de conduir els alumnes a fer aquest treball.

Al curs telemàtic D109 sobre webquests es recull aquesta experiència d'aula on se'ns explica sessió per sessió el treball que es va fer amb la webquest "Amfibis"

Al bloc "Recursos d'Aula" se'ns explica l'experiència d'utilització de la webquest "Els fèlids" amb alumnes de CI de Primària.

Recull d'experiències sobre el treball amb webquests en el bloc de la Comunitat Catalana de Webquests.

Desenvolupament de la pràctica

Pràctica

En l'anterior pràctica heu sel·leccionat algunes webquest pel treball a les vostres aules. Ara, agafeu una de les webquest i intenteu seqüenciar en sessions el treball que fareu amb els vostres alumnes a l'hora d'aplicar aquesta metodologia.

Amunt