Enrera

Webquest i caceres del tresor
  Pràctica

Caceres del tresor

Seguint la línia de les WebQuest es troben altres activitats basades en el cerca a internet, que a nivell pedagògic podríem definir com de base constructivista i que sovint integren també elements de l’aprenentatge cooperatiu.

Una Cacera del tresor és una activitat que utilitza també la informació d’internet pel seu plantejament. Té una estructura molt més senzilla que les WebQuest.

Consisteix en un seguit de preguntes i una llista de direccions de pàgines web, de les quals es pot extreure o inferir les respostes. Algunes inclouen una "Gran Pregunta" al final, que requereix que l’alumnat integri els coneixements adquirits durant el procés.

Si cliqueu a la imatge anireu una pàgina on es recullen diverses caceres del tresor.

Imatge

Recull de caceres del tresor

Desenvolupament de la pràctica

Pràctica

Una cacera del tresor per introduir al professorat en el tema:

Endavant caçadors!

Plantilles i generadors per a les vostres caceres
Podeu escollir entre la plantilla o el generador per crear la vostra primera cacera del tresor.

Atenció !

Com en el cas de les WebQuest, és important fer una bona selecció dels enllaços.