Revistes electròniques

CIÈNCIA DIGITAL
Revista electrònica mensual de divulgació científica.

EARTH ISLAND JOURNAL
Publicació ambientalista trimestral molt crítica amb la política ambiental de l’administració Bush.

ECOTROPIA
Publicació electrònica de l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambiental de la UAB. Accés “on line” a tot el fons d’articles, ben classificats per temes. Es poden rebre les actualitzacions mitjançant subscripció gratuïta.

EL ECOLOGISTA
Publicació d’Ecologistes en Acció

GREEN TEACHER
Revista “on line” d’educació ambiental. Publica monogràfics de gran interès.

LA JAUNE ET LA ROUGE
Publicació ambiental de X-Environnement, organització d’antics alumnes de l’Escola Politècnica de Paris.

MEDBIOWORLD
Catàleg amb centenars de revistes, journals i publicacions “on line” a l’àmbit internacional sobre temes ambientals

NATUREWEB
Portal de les revistes Quercus, Linneo i Turismo Rural. Accés parcial a articles i complet  a fitxes informatives sobre organismes.

NEW SCIENTIST
En aquesta pàgina podem accedir a una part del fons d’articles d’aquesta prestigiosa revista, que manté també una secció de medi ambient. Es pot obtenir accés complet i gratuït a tots els arxius durant set dies.

PNAS
Accés complet als arxius dels Proceedings of the National Academy of Sciences dels Estats Units.

SCIENCE NEWS SERVICE INC
La secció de notícies “on line” de la revista Science ens manté al dia sobre els principals avenços de la investigació científica al món

SOSTENIBLE
Revista electrònica de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, publicada per la Diputació de Barcelona.

THE ECOLOGIST
Aquesta mítica revista, dirigida per Edward Goldsmith, ens permet accedir de manera gratuïta a tot el seu arxiu d’articles, classificats per temes.

THE-ECOTIMES
Diari d’Ecologia Medi ambient i Tecnologia, publicat en castellà.

TOTS
Publicació periòdica monogràfica en català sobre temes ambientals, a càrrec de la UNESCO. Es pot obtenir una subscripció gratuïta “on line”. En català.

UNITED NATIONS ENVIRONMENT PROGRAMME
Secció de publicacions “on line” del Programa de Medi Ambient de les Nacions Unides, basat a Nairobi.