Índex
Introducció Objectius del treball Marc teòric i conceptual Les competències bàsiques La competència digital Anàlisis curricular de la competència digital La competència digital a l'ESO Ciències de la naturalesa Àmbit de llengües Ciències socials, geografia i història Educació física Educació per al desenvolupament personal i la ciutadania Educació visual i plàstica Matemàtiques Música Tecnologies Adaptació ACTIC-ESO UC1 Cultura, participació i civisme digital UC2 Tecnologia digital i ús de l'ordinador i del sistema operatiu UC 3 Navegació i comunicació en el món digital UC4 Tractament de la informació escrita UC5 Tractament de la informació gràfica sonora i de la imatge en moviment UC 6 Tractament de la informació numèrica UC 7 Tractament de les dades UC8 Presentació de continguts Resultats: avantproposta Ítems UC1 Cultura, participació i civisme digital Ítems UC2 Tecnologia digital i ús de l'ordinador i del sistema operatiu Ítems UC 3 Navegació i comunicació en el món digital Ítems UC4 Tractament de la informació escrita Ítems UC5 Tractament de la informació gràfica sonora i de la imatge en moviment Ítems UC 6 Tractament de la informació numèrica Ítems UC 7 Tractament de les dades Ítems UC8 Presentació de continguts Conclusions al voltant de la integració curricular de les TIC La institució educativa Comunitats d'aprenentatge Edupunk com a opció metodològica Albirant l'horitzó La invariabilitat del canvi Annexes Treball associat Bibliografia Agraïments Valoració final |
4 7 8 9 13 20 22 24 27 43 47 48 50 53 57 60 65 67 71 75 78 81 84 86 88 90 93 96 98 100 101 102 103 104 105 111 119 122 126 130 134 135 138 141 143 |
Aquesta obra està sota una llicència de Creative Commons. [Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada]
Llicenciat sota la Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike 3.0 License