Departament de Tecnologia IES CAN PLANAS Castellano.
Can Planas, Portada, #Nosaltres, Materials, Tecnologia, Mapa.
Associacions, #Documentació, Projectes, Treballs.
Editorials, #Llibreries, Noticies, Revistes, Cercadors, Calaix de Sastre.

Llibreries
Amazon.com

Pàgina inicial d'Amazon, catàleg del que va començar sent una llibreria per convertir-se en una botiga virtual amb una variada oferta d'articles, entre ells uns quants milions de llibres. Gracies a la seva amplitut i als seus bons sistemes de cerca permet obtenir fitxes bibliogràfiques de pràcticament qualsevol llibre publicat als Estats Units, Regne Unit i Alemanya. Ofereix gratuitament la possibilitat de ser informat sobre les novetats bibliogràfiques rellevants en qualsevol camp del coneixement.
www.amazon.com

Barnes&Noble
Llibreria virtual en llengua anglesa.
www.bn.com
www.barnesandnoble.com

Casa del Libro
Més de mig milió de títols, espanyols i de fora, composen el catàleg d'aquesta llibreria electrònica espanyola. Entre ells hi ha un bon grapat d'obres d'historia.
www.casadellibro.com/index.html

Pórtico Librerías S.A.
C/Muñoz Seca, 6
5005 Zaragoza
Apartado de correos 503
50080 Zaragoza
Tel. 976 - 55 70 39
Edita catàlegs de llibres de història de la ciencia i la tecnologia, arqueologia industrial, etc. En aquests apareixen publicacions de tota España i d'altres paisos europeus.
www.porticolibrerias.es

Librería Reseña
Apartat 447 F.D.
Tel. 93 - 352 90 25
Fax: 93 - 408 08 01
Email: resenia@ed-serbal.es
Llibreria especialitzada en venda per correu de restes d'edicions, de temàtica humanística, a baix preu.
www.resenia.com

Díaz de Santos
www.diazdesantos.es

Librería Bosch

Mega Libro

Revista de la actualitat i les novetats editorials d'Espanya.

Inclou informació sobre publicacions recents i permet conectar amb les editorials espanyoles.
www.megalibro.com/

Endarrera.