Departament de Tecnologia IES CAN PLANAS Castellano.

Can Planas, Portada, #Nosaltres, Materials, Tecnologia, Mapa.
Associacions, #Documentació, Projectes, Treballs.
#Editorials, Llibreries, Noticies, Revistes, Cercadors, Calaix de Sastre.
Documentació
Editorials
Guía de editores de España
Presenta ordenats alfabèticament enllaços amb les pàgines o catàlegs dels editors espanyols amb presència a Internet. Permet la consulta de la Base de Dades del MEC i conté referències de tots els títols editats a Espanya des del 1972. Es pot sol·licitar informació sobre qualsevol llibre o CD-ROM editat a l'Estat Espanyol.
www.guia-editores.org/index.htm

Anaya Multimedia
Editorial que s'emmarca dins de la informàtica, el multimèdia i les tecnologies de la informació. Ofereix una descripció de les col·leccions, accés al catàleg dels seus llibres i a capítols d'obres d'interès. A partir d'aquí es pot consultar una completa web sobre el Grup Anaya i els seus serveis i informacions.
www.anayamultimedia.es/home.html

Grupo Edebé
Grup especialitzat en la publicació de materials escolars per a tots els nivells educatius. Es poden fer cerques al seu catàleg a través de diferents fórmules. Té apartats dedicats als alumnes, als pares i al professorat on s'informa de cursos per a la formació. Disposa d'una secció de novetats, una altra de notícies i una de webs educatius.
www.edebe.com/

Editorial Gustavo Gili
Editorial especialitzada en llibres tècnics, especialitzada en temes d'arquitectura.
www.ggili.com/

LINDSAY PUBLICATIONS INC
PO Box 538
Bradley IL 60915 - 0538
EEUU
Tel. 815 / 935 - 5353
Editorial especialitzada en la reedició de llibres tècnics antics des de mitjans del segle XIX en endavant. Una oferta molt ampla i interesant.
www.lindsaybks.com

Editorial Marcombo
Editorial especialitzada en llibres d'electrònica i informàtica.
www.marcombo.es

Editorial Mcgrawhill
Empresa especialitzada a l'edició de llibres tècnics en anglés i altres llengues.
www.McGraw-hill.es/

Mundi-Prensa Libros, S.A.
Editorial especialitzada en llibres de temàtica agrícola i mediambiental.
www.mundiprensa.es

INDEXNET Santillana
Servei de Santillana on es presenten, estructurats en cicles educatius, continguts adreçats al professorat. Conté agenda d'actes d'interès pedagògic, directori de normativa legal, documents sobre didàctica, una zona d'intercanvi d'idees i opinions, i una d'experiències. Destaquen els recursos per a l'aula que proporciona.
www.indexnet.santillana.es/home.htm

Zeta Multimedia
Editorial especialitzada en la publicació de CD-ROM educatius. Ofereixen guies didàctiques, en format .PDF i .HTM, d'algunes de les seves produccions, que indiquen com utilitzar el títol a l'aula, proporcionen exercicis i tracten d'aspectes pedagògics.
www.zetamultimedia.es/

Librería Agrícola AgroBooks
www.agrobooks.com

Cambridge University Press
Acces al catàleg electrònic d'aquesta important editorial acadèmica britànica (2.000 títols a l'any). Obres classificades per temes. Poden adquirir-se a través de la xarxa.
www.cup.cam.ac.uk/

OXFORD University Press
Pàgina inicial d'aquesta important editorial acadèmica britànica, des de la que es pot accedir al catàleg i a la llibreria així com adquirir llibres.
www.oup.co.uk/

Publishers' Catalogues
Conexió amb catàlegs d'editorials. Relació d'editorials clasificades per paisos. Prou complert: gairebé 50 editorials espanyoles.
www.lights.com/publisher/

Endavant.