Departament de Tecnologia IES CAN PLANAS Castellano.

Can Planas, Portada, #Nosaltres, Materials, Tecnologia, Mapa.
Associacions, Documentació, #Projectes, Treballs.
#Concurs Leonardo, Illa de l'Energia.
9 Punt (1), 9 Punt (2), Leo1, Leo2, Leo3, Leo4, Leo5, Leo6.
Concurs Leonardo
L'Obrador i Digit, (Tallers de formació), van convocar el primer Premi Leonardo de Tecnologia amb la col.laboració del Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya i el patrocini de les empreses: COATRESA, RETSACOAT, Logic Control, El 9 Punt, Casamada, Comercial Forrellat S.A., Fundació BancSabadell, Carol Industrial S.A., Fundació Caixa Sabadell, Fustes Cladellas, Llibreria Tècnica, Grup Sarbus i Papereria PAES el curs escolar 02 - 03.

La convocatoria anava dirigida a nens i nenes de 6 a 14 anys del Vallès Occidental i al mateix es van presentar 8 alumnes de segon d'ESO del nostre institut.

Àmbits dels treballs:

a) Maquetes, ginys, estris o joguines basats en l'aplicació de tècniques mecàniques simples i mogudes a través de la manipulació o força manual.

b) Maquetes, ginys, estris o joguines basats en l'aplicació de tècniques mecàniques simples i mogudes a través de la força hidràulica o eòlica.

c) Maquetes, ginys, estris o joguines basats en l'aplicació de tècniques mecàniques simples i mogudes per mitjà de motor elèctric alimentat per una font d'energia elèctrica (alimentador, pila elèctrica, placa fotovoltàica) d'un màxim de 9V cc.

Els treballs podien ser de creació original o reproduint estris o màquines conegudes. Es podien utilitzar tot tipus de materials, nous i reciclats. Es podien utilitzar, com a elements de treball, peces o components del Lego Tècnic, Meccano o jocs similars sempre que s'integrin amb d'altres materials en la resolució del treball.
Cartell del concurs.
Tots els treballs s'havien de presentar damunt d'uns suports o bases a escollir entre aquestes mides: 35x35, 35x60, 35x50, 35x70 o 50x50. Junt amb el treball s'havia d'entregar una memòria d'un màxim de dos folis amb la descripció i el croquis (dibuix esquemàtic) que expliqués les característiques del treball.

L'OBRADOR
Taller de Natura, Ciència i Tècnica