La web de l'Ester

escola

novetats

allotjaments i viatges

passa el mouse per la foto

my space

Nascuda a Barcelona.
Als 16 anys inicia la seva carrera musical com a vocalista de l’Orquestra Encantada amb la que enregistra 4 Lps.
Cursa estudis amb Dee Kohanna a l’Aula de Música Moderna i Jazz de Barcelona, al Taller de Músics, rep classes de tècnica vocal amb Joaquim Proubasta i Maya Mayska i assisteix a diversos seminaris internacionals amb professors com Sheila Jordan entre d´altres.
La seva experiència musical abarca col-laboracions amb músics de l’àmbit jazzístic internacional i espanyol com: Bruce Barth, Kurt Rosenwinckel, Mike Mossman, Lluís Vidal, Joan Albert Amargós, Perico Sambeat, David Mengual, Dani Pérez,Gorka Benítez, Laura Simó, Zé Eduardo, Albert Bover, Iñaki Salvador, Jordi Bonell,Carles Benavent, Bernardo Sassetti, Agustí Fernández, Robert Ashley i amb diverses formacions com L’Orquestra de Cambra del Teatre Lliure, l’Albert Guinovart Ensemble, La Big Band del Taller de Músics i la Big Band Jazz de Terrassa.

Discografia

Com a líder la podem escoltar en:

“IRIS” amb Joan Monné, Raimon Ferrer i David Xirgu (Freshsound New Talent 2003).
“CRAVO E CANELA” amb la col-laboració de l’Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra i amb els arranjaments i direcció de Lluís Vidal (Freshsound World Jazz 1999).
“INTRODUCING CARME CANELA & TRIO” amb Joan Monné, Raimon Ferrer i David Xirgu (Freshsound New Talent 1996).

Ha col.laborat en gravacions diverses entre les que podem destacar:

“FRIENDSHIP” de Perico Sambeat ( The ACT Company, 2003).
“DERIVA” de David Mengual (Satchmo, 2003).
“PASSEJADA” de Vidal-Solsona Acoustic Project (Satchmo, 2002).
“AIGUA” de Carles Benavent (Nuevos Medios, 2001).
“FABOU” de Gorka Benítez (Freshsound New Talent, 2000).
“PORGY & BESS” amb l’ Orquestra de Cambra del Teatre Lliure amb arranjaments i direcció de Lluís Vidal i Joan Albert Amargós (Freshsound New Talent, 1998).
“AUSTRALIA” Amb L’Albert Guinovart Ensemble(Vale Music,1998).
“SON SONG” de Joan Monné Trio (Freshsound New Talent ,1995).

Premis

Ha rebut els premis següents:

Premi a la “SOLISTA VOCAL DE L’ANY” atorgat per l’Associació de Músics de Jazz de Catalunya (1993,1995,1998, 2000, 2001 i 2002)

Premi “DISC CATALÀ DE L’ANY 1997” que atorga Ràdio 4(Ràdio Nacional d’ Espanya) per”Introducing CARME CANELA & TRIO.

Premi al “DISC DE L’ANY” atorgat per l´Associació de Músicas de Jazz de Catalunya per el disc "CRAVO e CANELA" (2000).

enllaços