Nou Alumnat. Nous recursos
Resum recerca Calculadora Novetats
Correu W.Q. Q.V. Blogs
Traductors Cercadors Diccionaris Corrector Web Professorat Web IES Portals Recomanats INICI

Espai Web que recopila materials matemātics i recursos que poden ser d'utilitat per a treballar amb alumnat nouvingut.

Recull d'exercicis <Problemes><Geometria><Curiositats matemātiques><Cālcul>

Anàlisi Web del professorat:

de Sebastià Capella de S.Capella
Autor Sebastià Capella i Priu
Títol LA WEB D'EN SEBAS
Adreça web http://www.tressisens.org
Nivell Educatiu Primària-Secundària.
Contingut L'autor ha sabut combinar el material creat ( Caceres del Tresor, Webs Quests, espais matemàtics, espai web personal) amb una àmplia selecció d'enllaços de gran interés.

Estructura i interactivitat L'espai permet l'accés a altres webs de disciplines diverses: matemàtiques, ciències naturals, ciències socials, educació física...

Estructura web Molt senzilla i fàcil de trobar el contingut desitjat.
Navegabilitat La navegabilitat senzilla i força clara.
Disseny i ergonomia

Sense animacions, basada en apartats i enllaços.

Impressió personal Molt bona en quant a continguts relacionats amb la matèria d'estudi.
Renovació Es renova assíduament.
LO MÉS DESTACAT Bona selecció d'enllaços per a treballar les matemàtiques en nivells de Primària i Secundària.
Observacions L'espai Web "la formiga matemàtica" i les Webs Quests matemàtiques d'aquest autor apareixen seleccionades en diferents aparts de l'espai web de /~jortega3.

link2

RECURSOS MATEMĀTICS: Zona Clic Primària Zona Clic Secundària Exercicis de reforį 1r ESO Generador d'exercicis
BĀSIC: Operacions Figures planes S.m.d. Problemes
ÚTIL: LIC Acollida.net Wikipedia Canvis d'unitats