|
|
Necessita millorar |
Correcte |
Molt bé |
Competències
comunicatives |
Lingüística |
S'expressa de manera confusa, incompleta, amb poca coherència... Li costa seguir un fil argumental... |
S'expressa amb correcció, però normalment amb força simplicitat.
Li costa entendre els dobles llenguatges, sentits figurats... |
Escolta i s'expressa oralment i per escrit amb ordre i claredat, adequant el seu discurs als receptors i mantenint un discurs coherent i fluïd. |
Audiovisual |
Utilitza les imatges sense relacionar-les amb els textos o amb el contingut. Té dificultats en interpretar i expressar-se amb mitjans audiovisuals. |
Utilitza les imatges com a suport visual al missatge oral o escrit. Quan llegeix imatges normalment es queda en un nivell obvi, no aprofundeix.
|
Interpreta i produeix missatges audiovisuals amb sentit per ells mateixos i amb una bona càrrega de significat. |
Cultural |
No mostra interès en les manifestacions culturals i artístiques. |
Coneix algunes manifestacions culturals i artístiques, però no s'hi acaba de sentir identificat/a. |
Coneix i aprecia les manifestacions culturals pròpies i mostra interès i curiositat per conéixer les dels altres. |
Competències metodològiques |
Tractament informació |
Té dificultats per cercar informació a la xarxa. Li costa molt identificar el que és rellevant. No té el domini bàsic de les eines informàtiques requerides en aquest treball. |
Sap buscar informació, tot i que de vegades necessita orientació.
Controla els recursos bàsics que requereix aquest treball. |
Cerca i gestiona la informació de manera autònoma.
Domina les eines informàtiques requerides per la realització del projecte. |
Matemàtica |
__ |
__ |
Utilitza significativament recursos matemàtics per explicar la realitat: gràfics, mapes... |
Aprendre a aprendre |
No és gaire conscient del que sap i el que no sap. Li costa seguir una línea de treball.
Li manquen recursos per construir el seu propi aprenentatge. |
Comença a utilitzar algunes eines d'autoaprenentatge. |
Es planteja preguntes, parteix dels coneixements previs per cercar el que no sap. Busca solucions als problemes que se li plantegen. |
Competències personals |
Autonomia i iniciativa personal |
Es mostra passiu o poc participatiu. Li cal molta ajuda per saber que ha de fer. |
Amb una mica d'orientació sap seguir la línea de treball. |
Fa propostes, aporta opinions, té iniciativa... |
Competències socials |
Coneixement i interacció amb el món físic |
No li preocupen gaire les conseqüències de les seves actuacions. |
És poc conscient de la rellevància dels seus actes. |
Es manifesta conscient de què les seves actuacions influencien en el seu entorn. |
Social i ciutadana |
Rebutja les opinions diferents de la seva i/o no sap expressar les pròpies. |
Li costa acceptar punts de vista diferents i raonar els seus, però s'hi esforça. |
Sap expressar i defensar la seva opinió i escolta i respecta la dels altres. |
Es mostra molt poc col·laborador/a en les activitats proposades. |
Mostra actituds de participació activa en les diferents situacions que es plantegen. |
S'implica molt en les propostes de tipus social que es plantegen i en proposa. |