Presentació de treballs

Els treballs es presentaran per internet, mitjançant un , o quadern electrònic. Tots els alumnes obriran un blog (o weblog), que funcionarà com a quadern d'exercicis. Les correccions es faran sobre el mateix e-quadern. Des d'aquesta plana web, es tindrà accés a les planes blog dels alumnes. L'alumne, un cop publicat el treball, enviarà un mail al seu professor. El professor es compromet a enviar correccions durant la mateixa setmana d'entrega, en el mateix e-quadern.

Cada alumne, en el moment de crear el seu nou weblog, enviarà un mail al professor. Anunciarà l'adreça del weblog, i una clau de lletres i números. Aquesta clau es publicarà en aquesta plana web i connectarà amb l'e-quadern. Tant l'e-quadern com la clau pot ser anònima, si així ho vol l'interessat: l'únic que coneixerà les claus serà el professor.

Amb la clau també es publicarà el progrès de cada alumne i les notes d'examens. D'aquesta manera, l'alumne podrà fer el seguiment personal de la seva situació acadèmica

Retrasos

Quedaran escrits a l'agenda el dia màxim de presentació del treball. S'enten com a presentació el dia que es publica al weblog personal. Evidentment, es poden publicar abans de la data fixada: és l'actitud que recomanem.

Qualsevol dia de retard, comporta la disminució de nota. Durant la primera setmana de retard, es perdrà 1 punt per dia de retard. A partir de la segona setmana, exclusivament es contabilitzarà com a treball entregat. Cal recordar que per aprovar el crèdit trimestral ÉS IMPRESCINDIBLE presentar tots els treballs.