FER CAP A LA PÀGINA PRINCIPAL

CALAIXERA D'ANUNCIS ANTERIORS


CURS 2015-2016

 

Divendres, 11 de març de 2016.
PORTES OBERTES

9.15. Xarrada informativa

9.45. Visita guiada a les instal·lacions del centre

 

MARATÓ DE TV3

L'Escola participa, en col·laboració amb l'Ajuntament, en la recollida de diners per a l'edició d'enguany de la Marató amb una EXPOSICIÓ de treballs manuals oberta al públic els dies 9, 10 i 11 de novembre, de 12.30 a 13.30 h i de 16.30 a 18 h al vestíbul de l'escola.
Durant l'exposició, lo públic assistent podrà fer donatius.

Al nostre BLOC podreu trobar benvingudes, castanyades i tardors d'este curs, a més d'activitats dels cursos passats.

Actualitzada la secció de Documents, amb la inclusió del Projecte Educatiu, les Normes de Funcionament i altres.
S'ha actualitzat, també, lo calendari escolar.

Ja està disponible la llista de l'equip docent 2015-2016

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu per al curs 2015-2016
Del 2 d'agost al 30 de setembre de 2015

Coberta agenda 15-16

CALENDARI ESCOLAR 2015-2016

 

LLIBRES I MATERIAL
2015-2016

 

INSTAL·LACIONS
EQUIP DOCENT 2015-2016
 
DOCUMENTS
CALAIXERA

 

 

CURS 2014-2015

Hem actualitzat notícies de la portada.

Si regireu la calaixera podeu trobar coses interessants


PODEU SEGUIR ALGUNES DE LES ACTIVITATS QUE FEM A L'ESCOLA ENTRANT AL NOSTRE BLOC

Abans de les Festes Quinquennals es faran totes les reunions de cada nivell amb els tutors.

Ja us avisarem a través de convocatòries en paper. La primera reunió serà la de 6t., a les 13 h del dia 17 de setembre, dimecres.

Portada de l'agenda 2014-2015

QUAN L'AMPA TINGA LES AGENDES PER A DISTRIBUIR-LES US AVISAREM A TRAVÉS D'UNA CIRCULAR I PER LA CARTELLERA EXTERIOR.

Per tercer any consecutiu hem considerat necessària la utilització de l'agenda escolar personalitzada per a la nostra escola.

A més de les primeres pàgines interiors, on podreu trobar adreces, components del Consell Escolar, normes, calendari escolar,... també hem personalitzat la coberta de l'agenda.

Canareus i canareves estudiants o professionals del disseny han col·laborat dissenyant la portada d'aquestes tres edicions. Volem posar en valor així els estudis reglats i la col·laboració entre l'escola i la societat canareva.

Per a l'edició d'enguany hem comptat amb la col·laboració d'Anna Sancho Barberà


 

CURS 2013-2014

LLIBRES I MATERIAL
2013-2014

COMENÇA EL CURS ESCOLAR 2013-2014

2-3 de setembre. A la cartellera externa es pengen les llistes de l'alumnat i tutors/tutores de P3, 1r., 3r. i 5t.

Dimarts, 3 de setembre, de 9:30 a 10:30 h. S'ha de portar el material de P5 al vestíbul de l'escola.

Dijous, 5 de setembre, de 9:30 a 10:30 h. S'ha de portar el material de P4 al vestíbul de l'escola.

Divendres, 6 de setembre, de 9:30 a 10:30 h. S'ha de portar el material de 1r. (PRIMER) al vestíbul de l'escola.

Divendres, 6 de setembre, a les 13:00 h. Reunió col·lectiva entre les tutores de P3 i les famílies de l'alumnat. En aquesta reunió s'ha de portar el material dins d'una bossa de plàstic on estiga escrit el nom de l'alumne/a i el grup al qual pertany.

6, 9 i 10 de setembre, de 10 a 13 h. al menjador escolar es recolliran les inscripcions per al servei de menjador.

DIJOUS, 12 DE SETEMBRE. COMENÇAMENT DE LES CLASSES.
De 9 a 12:30 h. i de 15 a 16:30. Tret de l'alumnat de P3, que entraran gradualment, tal com s'informa a la reunió del dia 6.
Ja hi haurà servei de menjador (de 12:30 a 15:00)

PORTADA AGENDA 13-14

 

CURS 2012-2013

Portada agenda 2012-2013

AGENDA ESCOLAR

Aquest curs 2012-2013 hem encetat la utilització de l'agenda a tota la Primària.

L'avaluació positiva d'aquesta experiència ens ha fet decidir de repetir-la per al curs 2013-2014.

Una de les característiques de l'agenda és que els dissenys de la portada han estat encarregats a estudiants o professionals del disseny gràfic del nostre poble.

La portada que teniu a l'esquerra està feta per la dissenyadora gràfica Arantxa Matamoros Reverter i la portada per al curs 2013-2014 anirà a càrrec de l'estudiant de disseny canareu Ivan Martínez Forcadell.

Ambdós estan basats en dibuixos obra d'alumnes de l'escola.

Pretenem així conjuntar participació de l'alumnat amb promoció d'aquells estudiants o professionals del disseny que puguen aportar un plus de qualitat a aquest instrument pedagògic.

Al BLOC podreu trobar fotografies i activitats que fem a l'escola, com aquesta de PADRINS DE LECTURA

L'alumnat més gran de l'escola acompanya els més menuts en la lectura de contes.

És una de les activitats que hem fet enguany com a centre adherit al "Pla d'Impuls a la lectura", igual com la visita de tot l'alumnat del centre, en diferents dies, a la Biblioteca "Trinitari Fabregat". Podeu visitar el BLOC i observar fotos de la visita de l'alumnat de SEGON A LA BIBLIOTECA.

padrins_lectura

CONSTITUCIÓ DEL NOU CONSELL ESCOLAR

El dimecres, dia 23 de gener, es va constituir el nou Consell Escolar un cop celebrades les eleccions per a la seua renovació parcial.

Les noves persones membres del Consell en representació dels pares i de les mares de l'alumnat són:
M. del Mar Subirats
Sandra Matamoros
Josep Bort

Per part del professorat són:
Fran Muñoz
Lluïsa Vilar
Rosa Mari Pla

 

Fruita a l'escola

 

Per segon curs consecutiu l'escola participa en el pla de consum de fruita a l'escola.

El 7, 8 i 9 de novembre es farà el primer repartiment de fruita per a consumir a l'hora del pati (d'11 a 11:30 h) per a l'alumnat de Primària, des de 1r. fins a 6t. Es repartirà raïm, mandarina i pera.

El proper repartiment de fruita està previst per al mes de febrer de 2013.

Per a més informació, cliqueu a la imatge de l'esquerra.

Per la seua banda, l'alumnat d'Educació Infantil realitzen l'activitat d'esmorzars saludables amb l'objectiu que l'alimentació sigue saludable i variada. Aquesta activitat també la fa l'alumnat de Cicle Inicial (1r. i 2n.)

La setmana del 5 de novembre comencen les activitats pròpies del Pla Educatiu d'Entorn: el Taller de teatre i la Psicomotricitat.


El 30 d'octubre, el Consell Escolar de l'escola aprova la programació General Anual i el Pla de Funcionament del Menjador Escolar. Entre altres assumptes, també es tracten els resultats de les proves de competències bàsiques de 6t. del curs passat.

 

CURS 2012-2013

Del 3 al 10 de setembre, l'horari de secretaria d'atenció al públic serà de 9 a 10 i de 13 a 14 h.

El 6 de setembre, a les 13 h., reunió de les famílies de P3 amb les respectives tutores. En aquesta reunió s'ha de portar el material.

Les classes començaran el dia 12 de setembre, dimecres


LLIBRES I MATERIAL
2011-2012

 

Anar al web del Pla

 

Cartell setmana cultural

 

CALENDARI I HORARI ESCOLAR

El 14 de maig és festa de lliure disposició.
El 15 de maig és festa local
El centre realitzarà les activitats amb una variació horària: la sessió matinal començarà a les 10 del matí i s’acabarà a les 12 del migdia.

Esta setmana no s’ha de portar esmorzar.

A la tarda l’horari que se seguirà és des de les 15 fins a les 17 h.

Durant la Setmana Cultural seguirà el servei de menjador escolar, de 12 a 15 h.

Les activitats extraescolars de l’AMPA, el Suport Educatiu Personalitzat (S.E.P.), les activitats del Pla Educatiu d’Entorn i el PROA, que són activitats que es feien de 16:30 a 17:30, durant la Setmana Cultural no es realitzaran, de manera que tothom sortirà a les 17h. Aquestes activitats, tret del PROA, es tornaran a emprendre a partir del 21 de maig i fins al 8 de juny.
El PROA del curs 2011-2012 finalitza avui dijous.

INAUGURACIÓ DE L’EXPOSICIÓ

Demà, divendres, a les sis de la tarda, a la Biblioteca Municipal, s’inaugurarà l’exposició “25 anys de setmana cultural a l’escola”. En aquest acte es lliurarà un reconeixement a l’alumnat autor dels dibuixos seleccionats per a ser pintats al mur de l’escola.

OBSERVACIONS SOBRE ALGUNES ACTIVITATS

Per a l’alumnat de 6t.
Dimecres, dia 16, la visita a l’Institut s’avançarà. Així, l’alumnat haurà de fer cap a l’escola a les 9:30 h.

L’alumnat de parvulari, quan toque fer la sortida al cinema o al teatre, haurien de venir a l’escola havent anat al lavabo ja a casa.

L’alumnat de Parvulari i de Cicle Inicial que no participe de l’activitat del teatre es quedarà a l’escola.

Encara que algunes activitats es realitzen fora del centre, l’alumnat sempre farà cap a l’escola i sortirà de l’escola.

 

EL CLAUSTRE DE MESTRES I EL PERSONAL D’ADMINISTRACIÓ I SERVEIS US DESITGEM UNES BONES FESTES

Alcanar, 11 de maig de 2012

PREINSCRIPCIÓ 2012-2013

  • Presentació de sol·licituds: del 20 al 30 de març de 2012, ambdós inclosos.
    De 9 a 10 i de 12:30 a 13:30h, a la Secretaria de l'Escola.
Cartell preinscripcio

 

CARNESTOLTES A L'ESCOLA

Del 13 al 17 de febrer vam celebrar Carnestoltes.

Tota l'escola vam anar posant-nos un detall de la disfressa cada dia (Bufanda, galtes roges, gorra, jersei blanc) per a acabar, divendres, vestits de ninots de neu.

Dijous a la tarda, l'AMPA ens va oferir una xocolatada i divendres a la tarda vam sortir al pati a ballar

31 de gener de 2012.

CONSELL ESCOLAR DEL CENTRE

El Consell Escolar del Centre ha aprovat el pressupost per a l'any 2012, algunes sortides que restaven pendents de la programació general anual i una activitat de teatre en anglès.

A més d'altres informacions, el director, la representant de l'Ajuntament i el representant de l'AMPA informen de les característiques, el procés i el cost de l'adequació de part del pati de parvulari, les obres de la qual es poden observar en aquesta imatge.
La tarda del 12 de gener, l'alumnat de parvulari ja va poder estrenar-ho.

Obres al pati

31 de gener de 2012.

CELEBRACIÓ DEL DIA ESCOLAR DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

677 xiquets i xiquetes de l'escola l'han celebrat conjuntament al pati.
Han format tres circumferències concèntriques i, al mig, la paraula PAU. Han llegit uns manifests i han cantat una cançó.

Dia de la Pau 11-12

Anar al web del Pla

CIRCULAR INFORMATIVA
A LA NOSTRA ESCOLA MENGEM + FRUITA
Famílies de l’alumnat des de 1r. a 6t.

L’Escola participem aquest curs i per primera vegada al Pla de Consum de Fruita a les escoles.

L’activitat principal consisteix en què el vostre fill / la vostra filla consumirà fruita a l’hora de l’esbarjo a l’escola (d’11 a 11:30 h).

Una empresa ens lliurarà un cop al mes fruita per a l’esmorzar de tres dies.

El productes que s’ha previst subministrar mensualment són els que s'indiquen a continuació, per bé que en funció del mercat es podran modificar:

Gener: mandarina, poma vermella, plàtan.
Febrer: mandarina, poma bicolor, taronja.
Març: pera, taronja, tomàquet cherry i pastanaga baby.
Abril: maduixot, poma vermella, plàtan.
Maig: poma, pera, nespra o albercoc.
Juny: nespra o albercoc, cirera, préssec o nectarina.

Ahir dilluns ja va haver-hi el primer lliurament. Es repartiran als 432 alumnes de Primària, seguint el quadre següent:

DIMECRES, 18 gener DIJOUS, 19 gener DIVENDRES, 20 gener
Mandarina
Plàtan
Mançana

Deixem al vostre criteri el fet de posar-los alguna cosa més per a esmorzar aquests dies.

Per a assegurar l’eficàcia del Pla, la distribució de fruita l’acompanyarem de mesures educatives i de conscienciació dels hàbits de consum saludables. Us demanem la vostra col·laboració en fer veure als vostres fills i filles la necessitat del consum habitual de fruita i que s’han de menjar la que els donarem a l’escola.

Al Parvulari segueixen el programa d’esmorzars saludables, per la qual cosa no seguiran aquest Pla de Consum de Fruita.

Més informació a http://www.gencat.cat/daam/fruita-escolar

 

Equip Directiu
Joan Matamoros
Sefa Ulldemolins
Sabrina Ramon

Alcanar, 17 de gener de 2012

 

CALENDARI ESCOLAR

- El dia 22 de desembre, dijous, es faran activitats a l’escola, de 9 a 13 h. A la tarda no hi ha classe. Sí que hi ha servei de menjador, fins a les 15 h.
- Del dia 23 de desembre fins al 8 de gener hi ha vacances escolars.
- El dia 9 de gener reemprenem les classes.

INFORMES DEL PRIMER TRIMESTRE PER A PRIMÀRIA

- El dia 21 de desembre, dimecres, es donaran els informes d’avaluació corresponents al primer trimestre del curs 2011-2012, que va del 12/09/2011 fins al 09/12/2011.
- El dia 22 heu de portar el resguard signat amb els comentaris i suggerències que cregueu convenients. També podeu concertar entrevista amb el professorat dins el seu horari d’atenció a les famílies.

VISITA DELS PATGES REIALS

Per al dia 22 de desembre està prevista la visita a l’escola de patges reials i d’ajudants del Pare Noël.
Saludaran tot l’alumnat de l’escola i també seran atesos per l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes de l’Escola Joan Baptista Serra

POLLS

Si el vostre fill o filla té polls al cap no el porteu al centre escolar fins que els paràsits no s’hagin eliminat del tot.

 

HORARIS D'ENTREVISTES
AMB LES FAMÍLIES

REUNIONS COL·LECTIVES

Data Hora Nivell
7 setembre 13 h P3
15 setembre 17 h Primer
20 setembre 12:30 h P4
20 setembre 17 h Segon
23 setembre 12:30 h P5
27 setembre 12:30 h Quint
30 setembre 12:30 h Tercer
7 octubre 12:30 h Sext

CURS 2011-2012

El curs lectiu comença el 12 de setembre. L'alumnat de P3 farà entrada gradual els dies 12, 13 i 14 de setembre i les famílies seran informades a la reunió col·lectiva que es farà el dia 7 de setembre, a les 13 h.

HORARI LECTIU per a tot l'alumnat (Infantil i Primària):
De 9 A 12:30 h. i de 15 a 16:30 h.

Hem penjat la relació de llibres i material (columna de l'esquerra) i el Calendari escolar

 

LLIBRES I MATERIAL
2010-2011
DOCENTS I SUPORTS 2010-11
MATRICULACIÓ 2010-2011

 

CALENDARI ESCOLAR 2010-2011

HORARI I CALENDARI ESCOLAR
Les activitats del Pla Educatiu d’Entorn acaben el 3 de juny de 2011.
Del 6 al 22 de juny l’horari serà de 9 a 13 h., tant per a parvulari com per a primària. A la tarda no hi ha classe.
El dia 22 és el darrer dia lectiu del curs 2010-2011.
El primer dia de classe del curs 2011-2012 serà el dia 12 de setembre, dilluns.
Els informes del trimestre i els de final de cicle es donaran el 22 de juny.

ENTREVISTES AMB MESTRES
Del 6 al 22 de juny les entrevistes es faran en divendres amb cita prèvia de 13 a 14h.
A partir del 23 de juny i fins al 7 de juliol haureu de concertar l’hora amb cada mestre/a.

MENJADOR ESCOLAR
El menjador prestarà també servei durant tots els dies lectius del mes de juny. Així, del 6 al 22 de juny, de 13 a 15 h. hi haurà servei de menjador escolar. A les 15 h, l'alumnat usuari del menjador sortirà per la porta gran de fusta situada a l’entrada principal. Si l’heu de venir a recollir abans hauríeu de contactar amb el personal de menjador. El telèfon és el 977 730970.

RECORDATORI D’ENTRADES I SORTIDES
Als pares, a les mares i a les persones acompanyants de l’alumnat de parvulari us recordem que, a l’hora d’entrar, un cop la mestra es fa càrrec del grup, no poden haver acompanyants als laterals. Ja heu d’anar cap a la sortida.
A l’hora de sortir no heu d’agafar cap xiquet o xiqueta sense assegurar-vos que la mestra n’és sabedora.

 

Del 28 de febrer al 4 de març no hi haurà classe, ni activitats del Pla Educatiu d'Entorn ni les del Pla Català de l'Esport

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA
CURS 2011-2012

Els llistats s'aniran penjant a una de les cartelleres del vestíbul

FESTA DE ST. ANTONI A L'ESCOLA

El cap de setmana del 22 i 23 de gener, a Alcanar se celebra St. Antoni, amb els balls típics i altres activitats

A més de decorar el passadís de Cicle Inicial, hem fet ballades de la "Jota Vella" al pati de l'escola. Tant xiquets i xiquetes com mestres hi han participat.

Dibuix original: Judith Jovani

Per a la campanya de CARITAS s'han recollit més de 650 kg. de material


CANVIS AL CALENDARI ESCOLAR

Els Serveis Territorials d'Educació a les Terres de l'Ebre han comunicat a l'escola que autoritzen els canvis al calendari escolar que va demanar el Consell.
Són els següents:

- 22 de desembre de 2010. De 9 a 13 h. A la tarda no hi ha classe.

- del 6 al 22 de juny de 2011. De 9 a 13 h. A la tarda no hi ha classe.

COL·LABORACIÓ AMB CARITAS

CARITAS està fent una campanya de recollida d’aliments i articles de primera necessitat per a ser distribuïts entre les persones amb pocs mitjans per a aconseguir-los.

Des de l’Escola volem facilitar la col·laboració de tothom qui vulga en aquesta campanya i aprofitar pedagògicament aquesta circumstància de cara a l'alumnat.

Així, des del 13 al 17 de desembre de 2010 els xiquets i xiquetes poden portar a l’escola el següent material:
Llegums, oli, conserves, pasta, galetes, arròs, llet, cacau soluble, formatge en porcions, sabó, gel i xampú.

PETICIÓ DE JORNADA INTENSIVA

El Departament d’Educació ens ha comunicat que l’escola pot tornar a demanar jornada matinal (de 9 a 13 h) per al dia 22 de desembre de 2010 i per al període lectiu que va del 6 al 22 de juny de 2011

El Consell Escolar del dia 30 de novembre de 2010 acorda, per unanimitat, demanar aquesta jornada matinal.


RENOVACIÓ DEL CONSELL ESCOLAR DEL CENTRE

SECTOR PARES I MARES

Ha votat el 7,33 % (74 persones d'un cens de 1.009)
Segons el resultat de la votació, passen a formar part del sector de pares i mares: Mariela Reverter i Ferran Novella

COMPOSICIÓ DEL CONSELL ESCOLAR
(En verd, els membres que entren com a resultat de l'actual renovació)

PARES I MARES
-Mariela Reverter
-Ferran Novella
-Josep Queralt (AMPA)

-Mila Garriga
-Francisco Caparrós
-Sonia Jurado

MESTRES
-Eva Queralt
-Anna Casabó
-Anna Reverter

-Àngels Reverter
-Tere Forcadell
-Tere Varea

AJUNTAMENT
-Mercè Fibla

ADMINISTRACIÓ I SERVEIS
-Rosanna Grau

ATENCIÓ EDUCATIVA COMPLEMENTÀRIA
-Neus Gascó

CAP D'ESTUDIS
-Mari Carmen Martínez

PRESIDENT
-Joan Matamoros

Assisteix com a Secretària, amb veu i sense vot: Sabrina Ramon

CONVOCADES LES ELECCIONS PER A LA RENOVACIÓ DEL CONSELL ESCOLAR DEL CENTRE

SECTOR PARES I MARES

PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES
Fins al 12 de novembre, a les 17 h. A la Secretaria del Centre. En horari de 9 a 13 h i de 15 a 17 h

VOTACIÓ
23 de novembre de 2010
de 16:30 a 19 h
Sala de mestres


XARRADA
"Bones pràctiques per educar en família"
a càrrec de la sra. Mariana Salvi

Dimarts, 2 de novembre,
a les 20 h
a l'edifici de Serveis Agraris

Organitza: Associació de Mares i Pares d'Alumnes de l'Escola Joan Baptista Serra

25/10/2010. REUNIÓ DEL CONSELL ESCOLAR

A les 22 h del dilluns, dia 25 d'octubre de 2010, començava la reunió extraordinària del Consell Escolar en la qual es va aprovar l'activitat d'Escoles Obertes proposada per l'Ajuntament per a la utilització de part de les instal·lacions del centre durant les vacances de la setmana blanca.
També es va determinar la composició del Consell Escolar i les places a renovar.


15/10/2010. HORARIS D'ENTREVISTES.

Publiquem els diferents horaris que el professorat té destinats per a atendre les famílies. Es pot demanar entrevista a través del fill o de la filla. També es pot trucar a l’escola (Telèfon 977730254)


15/10/2010. CALENDARI ESCOLAR

Un cop celebrada la reunió del Consell Escolar del Centre del dia 14 d'octubre de 2010, hi ha els següents canvis al calendari escolar:
els dies 16, 17 i 20 de maig passen a ser lectius.
els dies 9, 12 i 13 de maig passen a ser festius

Vegeu el NOU CALENDARI ESCOLAR


15/10/2010. PROGRAMACIÓ DE SORTIDES I ALTRES ACTIVITATS

El claustre de mestres, com a mesura de protesta pel nou calendari escolar (avançament del començament de curs, negació de la jornada intensiva, començar el dia 7 de gener, setmana de vacances del març), per al curs 2010-2011 ha acordat el següent:
1. No programar sortides
2. No organitzar festivitats a nivell de centre
3. No organitzar la setmana cultural

Aquesta mesura ha estat comunicada als diferents sectors de la comunitat educativa a través de la reunió del Consell Escolar del dia 14 de maig de 2010, reflectida a la Programació General Anual del Centre, aprovada a la mateixa sessió del Consell i comunicada als pares i mares per circular informativa.


CONSELL ESCOLAR. Reunió

El dia 14 d'octubre es reuneix el Consell Escolar del Centre per tal d'aprovar la Programació General Anual i corregir dos dies de lliure disposició del calendari escolar
.
CONSELL ESCOLAR. Renovació

El Departament d'Educació ha fet pública la resolució que estableix el calendari del procés electoral per renovar els consells escolars del Servei d'Educació de Catalunya.

En aquestes eleccions, que se celebraran entre el 22 i el 26 de novembre, es renova la meitat de les persones de cada consell escolar: representants del professorat, dels pares i mares i del personal d'administració i serveis. Aquest procés es repeteix cada dos anys per completar la renovació de les persones presents en aquest organisme.

L'horari de votació el determina el director o la directora de cada centre, en funció de les característiques pròpies de cada escola o institut. El nou consell escolar es constitueix dues setmanes després de l'última votació.


REUNIONS COL·LECTIVES TUTORS/RES I FAMILIARS

DATA
HORA
NIVELL
26 octubre 17:30 Sext
20 octubre 17:30 Quart
19 octubre 17:30 Tercer
6 octubre 17:30 Primer
4 octubre 12:00 P-5
27 setembre 17:30 Segon
16 setembre 12:00 P-4
15 setembre 17:30 Quint
3 setembre 12:30 P-3

30 d'agost de 2010.
ACTUALITZACIÓ SECCIONS

S'ha actualitzat la llista de mestres.
S'ha actualitzat l'horari d'atenció de Secretaria.

CURS 2010-2011

Les classes comencen el dia
7 de setembre, dimarts

13 de juliol de 2010

PUBLICACIONS AL WEB

- Publicació de les dades de matriculació del curs 2010-2011, per nivells. Comparat amb el curs anterior hi ha un increment de 27 alumnes. L'escola té 660 alumnes.
- Publicació de la llista de components del claustre


12 de juliol de 2010

HORARIS D'ATENCIÓ

De l'1 al 15 de juliol hi ha horari d'atenció (cobrament d'ajuts, consultes, matriculacions,...) tots els dies laborables, de 12 a 13 h

PUBLICACIONS AL WEB

- Publicació dels llibres i material per al curs 2010-2011. Es pot trobar a la columna de l'esquerra.
- Publicació del calendari escolar 2010-2011

CANVIS A L'EQUIP DIRECTIU

Des de l'1 de juliol exerceix com a secretària del centre Sabrina Ramon Abella, en substitució de Lluïsa Vilar Arasa, que ha estat dos cursos fent aquesta tasca.

PUBLICACIÓ DE LLISTES DE GRUPS-CLASSE

Des del 2 de juliol, a la cartellera exterior, estan publicades les llistes de tutors, tutores i grups-classe corresponents a P5, 1r, 3r i 5t

REUNIÓ AMB FAMILIARS DE L'ALUMNAT NOU

El dia 29 de juny, dimarts, a les sis de la tarda, es va fer una reunió amb els familiars de l'alumnat que ha d'entrar a formar part de la comunitat educativa el curs 2010-2011.

La reunió es va fer al gimnàs del centre. Es van exposar les característiques del sistema educatiu actual, la seua organització, el funcionament del centre, les normes bàsiques,... Les persones assistents també van poder exposar els seus dubtes i comentaris.

Després es van fer tres grups per tal de realitzar una visita guiada a les instal·lacions de l'escola a càrrec dels tres membres de l'equip directiu

Entrar

Recomanacions en l'àmbit educatiu

PROPERES PUBLICACIONS AL WEB

Durant els propers dies es publicarà en aquest web el calendari escolar i la relació de llibres i material per al curs 2010-2011

Notícia actualitzada l'1 de juliol de 2010


Treball amb el qual participem


Entre el 10 i el 13 de maig celebrem la
XXIII SETMANA CULTURAL

GRAELLA D'ACTIVITATS

OBSERVACIONS SOBRE ALGUNES ACTIVITATS

Durant aquesta setmana, les persones responsables d’algunes activitats ja han anat comunicant-se amb pares i mares de l’alumnat que ha de portar material per a realitzar alguna activitat.

L'alumnat de 6t, quan vagin d'excursió a la Moleta del Remei, han de portar roba còmoda i calçat adequat (els peus han d'estar tapats, amb deportives).

HI HA ALGUNES ACTIVITATS QUE ES REALITZARAN FORA DEL CENTRE. Pareu atenció en on heu de portar i recollir els vostre fill o la vostra filla. Si no hi posem res és que ha de fer cap a l’escola i sortirà de l’escola.
Si el vostre fill o la vostra filla és usuari/ària del menjador escolar, les sortides del centre de després de dinar seran responsabilitat del personal del menjador i les tornades des del lloc de l’activitat, del professorat acompanyant.

Les activitats que es fan fora del centre són les següents:

 2n. Sortida Magatzem Taronja. Dilluns, de 15 a 17 h
 5t. Centre Interpretació ibers. Dilluns, de 15 a 17 h. HAN DE FER CAP A LA PLAÇA DE L’AJUNTAMENT I SE’N VAN A CASA DES DEL MATEIX LLOC
 P4. Visita a la Biblioteca. Dimarts, de 10 a 12 h. HAN DE FER CAP A LA BIBLIOTECA I S’HAN DE RECOLLIR AL MATEIX LLOC
 6t. Sortida Moleta del Remei. Dimarts, de 10 a 12 h
 De P3 a 2n. Sessió de cine a l’auditori. Dimarts, de 15 a 17 h. HAN DE FER CAP A L’AUDITORI “JOSÉ ANTONIO VALLS SUBIRATS” I S’HAN DE RECOLLIR AL MATEIX LLOC. L’alumnat de parvulari entrarà i sortirà per l’entrada principal i la resta d’alumnat ho farà per la porta lateral de l’auditori
 4t. Sortida Centre Interpretació Ibers / cases senyorials. Dimarts, de 15 a 17 h.
 P4. Anem al Teatre a l’Auditori. Dimecres, de 10 a 12 h. HAN DE FER CAP A L’AUDITORI I S’HAN DE RECOLLIR AL MATEIX LLOC
 P5. Exposició carros. Cisterna. Dimecres, de 10 a 12.
 1r i 2n. Anem al Teatre. Dimecres, de 10 a 12. HAN DE FER CAP A L’AUDITORI I S’HAN DE RECOLLIR AL MATEIX LLOC
 3r. Fem teatre. Dimecres. Ja se’ls ha fet una circular a banda per part de la persona responsable del teatre.
 2n. Exposició carros. Cisterna. Dimecres, de 15 a 17 h.
 De 3r a 6t. Sessió de cine a l’auditori. Dimecres, de 15 a 17 h. HAN DE FER CAP A L’AUDITORI “JOSÉ ANTONIO VALLS SUBIRATS” I ANIRAN CAP A CASA DES DEL MATEIX LLOC.
 5t. Exposició carros. Cisterna. Dijous, de 10 a 12 h. HAN DE FER CAP A LA PLAÇA DE L’AJUNTAMENT I SE’N VAN A CASA DES DEL MATEIX LLOC
 1r. Sortida Magatzem Taronja. Dijous, de 15 a 17 h
 4t. Visita a la Biblioteca. Dijous, 15:40 a 17 h. DE LA BIBLIOTECA ANIRAN CAP A CASA.
 6t. Visita Institut Sòl-de-Riu. Dijous, de 15 a 17 h

AGRAÏMENTS

En aquesta edició comptem amb la col·laboració de les següents persones, institucions i empreses:

- Pla Educatiu d'Entorn (Departament d'Educació i Ajuntament d'Alcanar)
- Museu del Montsià
- Parc Natural dels Ports (Departament de Medi Ambient i Habitatge)
- Escola Municipal de Música (Ajuntament d'Alcanar)
- Institut Sòl-de-Riu (Departament d'Educació)
- Institut de l’Ebre (Departament d'Educació)
- Ajuntament d’Alcanar
- Mossos d’Esquadra (Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació)
- Biblioteca “Trinitari Fabregat” (Ajuntament d'Alcanar)
- Consell Comarcal del Montsià
- Policia Local (Ajuntament d'Alcanar)
- AMPA de l’Escola Joan Baptista Serra
- Perruqueria Perfils
- L’Udol Teatre
- Galeria d’ArtNuriArt
- Cos d'Agents rurals (Departament de Medi Ambient i Habitatge)
- Fundació Dr. Ferran
- Mercè Arànega (Institució de les Lletres Catalanes. Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació)
- Cristina Brull
- Juan Antonio Ortiz
- Carmen Millán
- Anna Farga
- Remei Geira
- Vicent Sancho
- Agustí Balada
- Vaida Vanagaite
- Diana Shatalin
- J. José Oliva
- Magatzem "Margalef"


Los xiquets i les xiquetes del parvulari de l'escola ens hem engrescat en l'aventura dels projectes en xarxa,  que no són altra cosa que projectes telemàtics col·laboratius amb d'altres escoles.

Amb el projecte "3 estacions" treballem el temps atmosfèric al llarg de la tardor, l'hivern i l'estiu, fent activitats que després pengem al bloc del projecte compartint-les amb les altres escoles i amb tota la comunitat educativa. Aquestes escoles treballen d’altres aspectes, com ara els arbres, la roba, les fruites i les verdures, ... i ho comparteixen amb nosaltres també mitjançant el bloc.

Si voleu fer-hi una ullada, feu clic aquí



Sortida CdA Monestirs del Cister. Curs 2008-2009

Ja ho tenim a prop.

Enguany serà el segon any seguit que alumnes de l'escola fem sortides passant la nit fora.
Los de segon van a Rasquera, els dies 2 i 3 de juny. Los de sext van al Camp d'Aprenentatge dels Monestirs del Cister, a l'Espluga de Francolí, d'aquí a dos setmanetes!!! Seran els dies 17, 18 i 19 de març.

Si voleu veure com va anar l'any passat, mireu-ho aquí


Una mostra dels treballs que van penjant al BLOC DE L'ESCOLA

PREINSCRIPCIÓ
2010-2011

Ja hi ha llistes penjades a la cartellera exterior

+ informació

14 d'octubre de 2009. TREBALLS D'ALUMNAT

QUINQUENNALS A L'ESCOLA

A més de treballar cadascú al seu carrer, l'alumnat de l'escola també ha confeccionat treballs propis de Quinquennals al vestíbul. Vam fer unes fotos i aquí en teniu algunes:

21 de setembre. CIRCULARS

- Horari d'atenció als pares i mares per part del professorat.

21 de setembre. REUNIONS AMB PARES I MARES

Les reunions més properes són les següents:

- 21 de setembre, a un quart de set de la tarda, l'alumnat de primer.

- 22 de setembre, a dos quarts de sis de la tarda, l'alumnat de quint.

- 23 de setembre, a dos quarts de sis de la tarda, l'alumnat de tercer

9 de setembre. CONVOCATÒRIA D'AJUTS

Us informem que el dia 31 d’agost va sortir publicada al DOGC l’Ordre EDU/388/2009, per la qual es convoquen ajuts per a l’adquisició de llibres de text i material didàctic complementari i informàtic per a l’alumnat escolaritzat en centres sostinguts amb fons públics durant el curs 2009-2010.

Els impresos de sol·licitud i més informació es pot traure d'aquesta pàgina.

El termini de presentació de sol·licituds s’estendrà, tal com estableix l’esmentada Ordre, fins el dia 30 de setembre.

L'horari de Secretaria per a fer aquestes gestions és de dilluns a divendres, de 9 a 10 h. Heu de tenir en compte que el dia 29 de setembre és festa local

IMPRÈS DE SOL·LICITUD

8 de setembre. OBRES AL CENTRE

S'està construint una tanca nova al límit amb el carrer Joan Maragall.

També s'ha substituït una part de la tanca que limita amb el carrer Jaume I

8 de setembre de 2009. REUNIÓ DEL CONSELL ESCOLAR DEL CENTRE.

Està convocada per al dia 9, dimecres.

8 de setembre de 2009. REUNIÓ COL·LECTIVA

A les 7 de la tarda hi ha prevista una reunió entre els pares i les mares de l'alumnat de P-3 i les tutores de l'escola. Aquesta reunió se celebra a les aules respectives.

8 de setembre de 2009. TREBALL AL WEB

- A la columna dreta hem insertat un enllaç a les recomanacions en l'àmbit educatiu pel que fa a la Grip A

- Hem publicat el calendari escolar 2009-2010. Falta un dia de lliure disposició del mes de maig

- També hi ha publicada la llista de mestres i personal docent del curs 2009-2010.

- Hem actualitzat les dades de matrícula. S'hi pot accedir a través d'un enllaç situat a la columna esquerra de la portada (MATRICULACIÓ 2009-2010)

 

LLIBRES DE TEXT I MATERIAL 2008-2009

PARVULARI

CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ

CICLE SUPERIOR

 

DOCENTS I SUPORT_2008-2009

aCCEDIR ALS TREBALLS

El centre participa a La Mostra 2009.

Podreu veure els quatre vídeos que formen part de la mostra si cliqueu aquí

 

Entreu a la pàgina de l'AGUAITA

CALENDARI ESCOLAR 2008-2009

SETMANA
CULTURAL

maig 2009

 

- Graella d'activitats

 

Persones, projectes i institucions participants:

Pla Educatiu d'Entorn
Museu del Montsià
Cooperativa Exportadora d’agris Montsià
Parc Natural dels Ports
Escola Municipal de Música
I.E.S. Sòl-de-Riu
Agrupació Musical Canareva
Ajuntament d’Alcanar
Creu Roja
Biblioteca Municipal

Policia Local d'Alcanar
Club Ballet Alcanar
Yoko Bonsai
AMPA del CEIP Joan Baptista Serra
M. Teresa Mulet
Parc de Bombers d'Ulldecona
Cos d'Agents Rurals
Gas Natural
Fundació Dr. Ferran
Pares, Mares i familiars de l'alumnat

 

 

23 d'abril. SANT JORDI

PREINSCRIPCIÓ 2009-2010 al
CEIP JOAN BAPTISTA SERRA

HORARIS D'ATENCIÓ:

Del 23 de març al 3 d'abril


De 9 a 13 h. i de 15 a 17 h, a Secretaria
Els dimarts al matí, fins a les 14 h

- IMPRÈS DE PREINSCRIPCIÓ

- DADES I GRUPS AUTORITZATS

22 de març. DIADA DE L'ARBRE

Podeu veure fotos aquí

De dilluns, 16 a divendres, 20 de març, alumnes de 6t participen en una estada al Camp d'Aprenentatge dels Monestirs del Cister

Divendres, 20 de febrer, FESTA de lliure disposició

Al bloc, "Restaurant La Vigne et le Blé" i altres temes

Divendres, 30 de gener, l'escola recupera la celebració conjunta del dia escolar per la no-violència i la pau.

A banda dels treballs concrets a cadascuna de les aules, de 4 a 5 de la tarda hi haurà lectures i cançons al pati gran de l'escola per part de la totalitat de l'alumnat del centre

+ informació al BLOC

NADAL A L'ESCOLA
Mireu-ho al BLOC

El dia 9 de desembre es va constituir el nou Consell Escolar del Centre. Un cop acabada la sessió, juntament amb els membres sortints del Consell van celebrar-ho amb un sopar.

NOVA COMPOSICIÓ DEL CONSELL ESCOLAR

Abans del 15 de desembre s'han de constituir els nous consells escolars de centre.
En el cas del CEIP Joan Baptista Serra, després de les votacions d'aquesta setmana, el consell escolar es constituirà amb els següents membres

SECTOR
Representant
PRESIDENT
Joan Matamoros
CAP D'ESTUDIS
M. Carmen Martínez
SECRETÀRIA (amb veu i sense vot)
Lluïsa Vilar
MARES I PARES
Francisco Caparrós
MARES I PARES
Milagros Garriga
MARES I PARES
Sonia Jurado
MARES I PARES
Ferran Novella
MARES I PARES
Feli Reverter
ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES
Dolors Curto
PROFESSORAT
Gràcia Chorro
PROFESSORAT
Maribel Garriga
PROFESSORAT
Cinta Nolla
PROFESSORAT
Isabel Queralt
PROFESSORAT
Sabrina Ramon
PROFESSORAT
Àngels Reverter
PERSONAL D'ADMINISTRACIÓ I SERVEIS
Cristina Solà
AJUNTAMENT
Mercè Fibla

 

MATRICULACIÓ 2008-2009

DESAT EL 19 de DESEMBRE DE 2008

Anar a la pàgina informativa del Departament d'Educació

 

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

VOTACIONS per a triar els 4 REPRESENTANTS del sector de mares i pares

Dijous, 27 de novembre de 2008, 143 persones van exercir el seu dret a vot (el 14,56 % del cens) i van escollir com a representants de les mares i dels pares al Consell Escolar del Centre:

SONIA JURADO SANCHO 96 vots
FRANCISCO CAPARROS ESCORIZA 94 vots
MILAGROS GARRIGA GARRIT 92 vots
FERRAN NOVELLA CAMARA 74 vots


El dia 9 d'octubre de 2008 se celebra reunió ordinària del Consell Escolar del Centre i es van tractar, entre altres, els següents punts:

Es presenten els nous membres del Consell:
Dolors Curto substitueix Iluminada Adell com a representant de l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes.
Alexis Gil deixa de tenir fills al centre i, com a representant del sector de mares i pares, passa a ser substituit per Milagros Garriga, que va quedar a les portes de ser escollida fa dos anys a les eleccions de renovació. Com que Alexis Gil acabava la seua representativitat precisament aquest curs, aquesta plaça s'haurà de tornar a cobrir mitjançant el procés electoral que s'encetarà el proper 3 de novembre.

Finalment s'estrena com a Secretària Lluïsa Vilar, que substitueix Mercè Sancho.

Es va aprovar per unanimitat la Programació General Anual del Centre.

En el torn obert de paraules es van fer algunes propostes de millora de diferents aspectes del centre.

Es va comunicar que l'equip directiu demana la col·laboració de l'Ajuntament per a l'adquisició d'equips informàtics.

 

 

 

02/09/2008. EQUIPAMENTS

- Avui ja han instal·lat la barana del "xalet de l'escola" (algunes mestres així han batejat el mòdul prefabricat).
- Avui ha començat a treballar el lampista als nous lavabos.
- Els del projecte HEURA (instal·lació de connexions per al servei d'Internet a tot el centre) encara hi estan treballant. Van començar l'11 d'agost.

02/09/2008. ACTUALITZACIÓ DEL LLOC WEB.

LLISTA DELS EQUIPS DE DOCÈNCIA I DE SUPORT
PER AL CURS 2008-2009

02/09/2008. AVISOS DE REUNIONS COL·LECTIVES

Pàrvuls de 3 anys.
Dimarts, 9 de setembre, a les 19 h.

Pàrvuls de 5 anys
Dilluns, 8 de setembre, a les 19 h.

02/09/2008. SECRETARIA

LLISTES DE CLASSE.
Les llistes dels grups de P3, P5, 1r, 3r i 5t ja estan penjades al tauler d'anuncis extern.


SOL·LICITUD D'AJUTS PER A LLIBRES I MATERIAL DIDÀCTIC
El darrer dia de classe (19-06-2008) es va publicar al DOGC l'ORDRE EDU/299/2008, d'11 de juny, per la qual es convoquen ajuts per a l'adquisició de llibres de text i material didàctic complementari per a l'alumnat d'educació primària i d'educació secundària obligatòria, escolaritzat en centres sostinguts amb fons públics durant el curs 2008-2009.
El mateix dia va ser repartida una circular a l'alumnat per a transmetre aquesta informació a l'alumnat que el curs 2008-2009 cursarà des de 1r. fins a 6t. d'educació primària. També es va repartir la circular als que aquest curs faran 1r. d'E.S.O., els qual hauran de fer les gestions a l'Institut.
La pàgina web que esteu llegint també contenia aquesta informació.
A partir d'avui, en horari de 9 a 10 h., es pot passar per la Secretaria del centre per tal de gestionar aquests ajuts.
Hi ha temps fins al 30 de setembre.

MÉS INFORMACIÓ

30/08/2008. EQUIPAMENTS

NOUS EQUIPAMENTS.
El curs 2008-2009 ens trobarem amb dos nous equipaments instal·lats i construïts pel Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya: uns mòduls prefabricats i uns lavabos darrera les grades.

Els mòduls van començar a instal·lar-se el dia 15 de maig. Són la conseqüència de l'augment de grups autoritzats (29 grups).
Encara que la matrícula ha tingut un increment molt menut (fins ara) respecte a la del curs passat, la descompensació entre les diferents "quintes" ha fet que s'hagen d'adoptar aquestes solucions per a poder seguir oferint un servei de qualitat i sense massificació a les aules.

Són uns mòduls reciclats. Consten de dos aules, on aniran l'alumnat de 2n. C i el de 2n. D, dos lavabos, un rebedor i una aula més menuda on es faran sessions en petit grup. Les aules estan dotades amb calefacció elèctrica programable.
S'ha ampliat també la vorera interior per a facilitar el desplaçament i per a cobrir connexions al clavegueram des dels nous lavabos.

El dia 15 de setembre, el primer dia de classe, a les 9 del matí, al gimnàs del centre, hi haurà una petita sessió informativa per als pares, mares i acompanyants de l'alumnat usuari dels mòduls per tal de comunicar-los els aspectes pràctics i organitzatius que comportarà aquesta nova ubicació i també per a intercanviar parers.


Encara hi ha pendent la instal·lació d'unes baranes i d'aire condicionat.


Els mòduls prefabricats són els blancs de la dreta. Estan situats prop de l'entrada de l'alumnat i enfront del gimnàs. A les escales de l'entrada falta posar una barana.

Vista des del pati d'esbarjo
Un altre punt de vista exterior
Interior d'una aula. Encara s'ha d'acabar de muntar el mobiliari
Detall del mobiliari
Lavabos dels mòduls
Espai de tutoria / grups reduïts / educació especial
 
Equipaments de seguretat al rebedor dels mòduls
 

L'altra novetat amb què ens trobarem és resultat d'una llarga reivindicació del personal del centre (comptar amb un magatzem) i també de necessitats actuals i les previstes en un futur. L'alumnat usuari del pati de Cicle Mitjà i Superior ja no haurà de fer servir els lavabos situats al passadís del gimnàs.
Darrera les grades del pati s'han construit dos lavabos i dos espais que es dedicaran a magatzem de material.
La part elèctrica i sanitaris encara no s'ha instal·lat.
Aquesta construcció facilita també la utilització d'aquest pati fora de l'horari escolar per Entitats que tenen conveni amb el CEIP Joan Baptista Serra o per les autoritzades per l'Ajuntament d'Alcanar, sempre prioritzant la funció docent d'aquestes instal·lacions.

 

30/08/2008. COMENÇAMENT DE CURS.

Dilluns, dia 1 de setembre, 53 mestres i 4 professionals del personal d'administració i serveis estan citats per a començar amb la preparació del nou curs.
La gran majoria dels qui estan a la foto, seguiran amb nosaltres aquest curs. Uns quants treballaran en altres llocs, uns altres començaran a disfrutar de la jubilació i tindrem 10 cares noves.

30/08/2008. ACTIVITATS.

SEXT DE PRIMÀRIA. ESTADA AL CAMP D'APRENENTATGE DELS MONESTIRS DEL CISTER.


42 alumnes que faran sext de primària el curs 2008-2009 han acceptat l'oferta de participar en una estada al camp d'aprenentatge dels Monestirs del Cister, del dia 16 al 20 de març de 2009.

Aquesta activitat ha estat aprovada pel Consell Escolar del Centre i adjudicada pel Departament d'Educació. Està programada per a treballar continguts propis de les àrees de Coneixement del Medi Social i Natural, Educació Física i Educació Artística tant abans com després de l'estada. També es programarà per a l'assoliment de les competències bàsiques.

A principis del mes de setembre, el professorat acompanyant participarà en una trobada de coordinació a l'Espluga de Francolí per a preparar l'activitat.

30/08/2008. CANVIS A L'EQUIP DIRECTIU

JOAN MATAMOROS
M. CARMEN MARTÍNEZ
MERCÈ SANCHO i LLUÏSA VILAR

A l'actual director, Joan Matamoros, li ha estat renovada aquesta funció per als propers quatre cursos. Va començar a exercir de director del CEIP Joan Baptista Serra el curs 2000-2001.
Mercè Sancho, després de sis cursos d'una feina excel·lent, deixa la Secretaria i passa el testimoni a Lluïsa Vilar.
M. Carmen Martínez enceta el seu tercer curs consecutiu com a cap d'estudis del centre.

30/08/2008. ACTUALITZACIÓ WEB

A la columna de la dreta hem afegit un enllaç perquè la comunitat educativa puga consultar les Instruccions per a l'organització i el funcionament dels centres educatius per al curs 2008-2009.

A la columna de l'esquerra hem afegit un enllaç a la INTRANET dirigida al personal del Departament d'Educació

CALENDARI ESCOLAR 2008-2009

9 de setembre. Reunió col·lectiva per a mares de l'alumnat de P3. Portaran el material. Ja s'avisarà de l'hora.

LLIBRES I MATERIAL PER AL 2008-2009

La llista de llibres i material per al curs 2008-2009 es va repartir la darrera setmana de classe, està penjada al plafó de consergeria i ara també es pot consultar en aquesta pàgina.
Aneu a la columna lateral esquerra i hi podreu accedir.

AL SETEMBRE NO TENEN OBLIGACIÓ DE TORNAR. SE JUBILEN

Amb una dinar-festa el dijous (a la imatge, al menjador escolar) va començar la festa que va culminar amb un sopar-celebració el divendres, dia 27, al Centre Cívic, amb la presència de l'alcalde, de la presidenta de l'AMPA, dels amics i familiars i de les companyes i amigues.

D'esquerra a dreta: Alícia, Edurne, Pepín, Mercè i M. Carmen


DOCENTS I SUPORT 2007-2008

DESAT EL 30 D'AGOST DE 2008

PERSONAL DEL CEIP JOAN BAPTISTA SERRA

D'esquerra a dreta i de baix a dalt:
PRIMERA FILA: Joan, Verònica, Amparo, Dolors, Mercè Nadal, Alícia, Pepín. M. Carmen Ayén, Edurne, Josep, Toni, Ximo, Estrella i Anna Querol.
SEGONA FILA: Àngels Rodríguez, Tere Forcadell, Sheila, Sabrina, Neus, Àngels Reverter, Fran, Irene, Aroa, Rosanna, Núria Fernández, M. José, Àfrica, Ana Cano, Pili i Anna Anglès.
TERCERA FILA: Miguel, Trini Fibla, Núria Rebled, Cinta, Maribel, M. Carmen Beltrán, Anna Reverter, Trini Forner, Dolors Callarisa, Isabel Vilar, Tere Varea, Remei, Sandra i Maxi.
QUARTA FILA: Núria Fabregat, Carlos, Mercè Sancho, Lluïsa, Rosa Mari, Aure, M. Carmen Reverter, Noelia, Eli, M. Carmen Martínez, Fina, Isa Queralt, Joan Josep i Vicent.


 

DESAT L'1 DE JULIOL DE 2008

AJUTS 2008-2009 del Consell Comarcal del Montsià.
GESTIONS a la Secretaria del centre, del 2 al 27 de juny, de 9 a 10 i de 13 a 14 h
El 18 de juny, dimecres, a les 19 h., es farà una reunió informativa destinada a les mares de l'alumnat nou.

RESULTATS PREINSCRIPCIÓ



IMATGE DE L'EXPOSICIÓ SOBRE EL PROJECTE "AGUAITA"
feta a Barcelona (Cosmocaixa) el dia 5 de juny de 2008


 

HORARI DELS ALUMNES
Del 2 al 19 de juny de 2008
Matins, de 9 a 13 h
El Consell Escolar va acordar que durant el mes de juny el menjador escolar prestarà també servei a l'alumnat, de 13 a 15 h.

 

Anar al web de LaMostra 008


43000081. CEIP JOAN BAPTISTA SERRA
FOTO-OBSERVACIÓ

CURS 2006-2007. PARVULARI.

L'activitat consistia en sortir cada dia a fotografiar el mateix arbre, per a adonar-se dels canvis que feia al llarg del curs. Vam haver de demanar als jardiners de l'Ajuntament que deixessen aquest arbre fora de les seues tasques de manteniment.

Cada dia sortia un dels 10 grups de parvulari, per torn, amb la seua tutora. En principi, l'activitat havia de servir per a fixar-nos en l'arbre, però amb el temps ens ha anat servint també per a comparar altres aspectes com, per exemple, la roba de temporada.

En total van participar uns 200 alumnes i 10 tutores, assessorades per la Comissió de treball "Aguaita".

Al rebedor de l'escola hi ha una exposició de diverses fotografies de l'activitat.

 

 

 

DESAT EL 29 DE MAIG DE 2008

12, 13 14 DE MAIG
SETMANA CULTURAL

HORARI PER A L'ALUMNAT
De 10 a 12 i de 15 a 17 h


 

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ 2008-2009

En els propers dies posarem informació més específica del nostre centre. De moment, hem de tenir en compte que el període de presentació de sol·licituds per a la preinscripció comença el 25 de març. S'han de preinscriure tot l'alumnat que ha de començar a estudiar al CEIP Joan Baptista Serra el curs 2008-2009. El col·lectiu més nombrós és el d'alumnes de P3, que són tots els nascuts l'any 2005.

CALENDARI

12 de març de 2008 Publicació de l'oferta inicial Oferta de grups
Del 25 de març al 4 d'abril de 2008 Presentació de les sol·licituds Imprès de preinscripció.
14 d'abril Publicació de les llistes amb el barem  
22 d'abril Publicació de les llistes definitives, després de les reclamacions  


El fluor arriba a l'escola


 

El bloc de 3r recull el Nadal a l'escola

3 de desembre de 2007
fulles + brisa + tanca + xiquetes = obra d'art


 

Comencem a treballar amb blocs
19-11-2007
El professorat i l'alumnat de 3r estan construint el seu bloc. De moment, podem trobar fotos, vídeos i comentaris fets pels mateixos alumnes, sobre la Castanyada i una visita al Temple Parroquial.
Per a accedir al bloc cliqueu aquí


 

Ajuts per a l'adquisició de llibres de text i material didàctic complementari. Curs 2007-2008

De 9 a 10 i de 12 a 13 h
A SECRETARIA

HI HA TEMPS FINS AL 31 D'OCTUBRE DE 2007

Descarregar l'imprès


CALENDARI ESCOLAR 2007-2008


Versió enviada a les famílies

DESAT EL 28 DE GENER DE 2008

ANAR AL WEB DE L'OBRA

L'Associació de Mares i Pares (AMPA) organitza

TEATRE EN FAMÍLIA
Dissabte, 1 de desembre de 2007
18 hores
Al Centre Cívic

Preu únic de l'entrada: 2 euros

 

LA CASTANYADA 2007

Dimecres, 31 d'octubre de 2007.
Aquí tenim tres fotos del moment en què los de Parvulari i los del Cicle Inicial estem ballant unes danses

 

Entrar al web d'Enric Magoo

La tarda del dimarts, 16 d'octubre, tot los xiquets i xiquetes de l'escola que han estat autoritzats pels seus pares, van anar amb les mestres al Centre Cívic per a assistir a l'espectacle "Mag Màgia" d'Enric Magoo.

 

CONSELL ESCOLAR. El dia 9 d'octubre, deles 9 a les 12 de la nit, es va fer la primera reunió ordinària del curs 2007-2008.

La reunió va comptar amb la participació de la nova representant de l'Ajuntament d'Alcanar, Mercè Fibla Nolla.
En aquesta sessió es van debatre i aprovar els següents documents:
- Pla de funcionament del menjador escolar.
- Programació general anual.
- Pla d'Acollida i Integració.
També es van aprovar les activitats previstes al Pla Educatiu d'Entorn.
Entre altres coses es va informar dels continguts més destacats de les Instruccions 2007-2008 i del nou currículum de primària. També es van mostrar les gràfiques de resultats de les proves de competències bàsiques passades als alumnes de 2n, 4t i 6t del curs passat.
Es van tractar altres temes com el manteniment de la caldera de la calefacció, els problemes de circulació.

 

NOU RECURS EDUCATIU PER INTERNET
ANAR A EDU3.CAT

 

REUNIONS COL·LECTIVES

6 de setembre, dijous
P3
Aules respectives
19.00 h
26 de setembre, dimecres
P4
Aules respectives
19.00 h
1 d'octubre, dilluns
QUINT
Aules respectives
18.30 h
SEXT C
Aula
QUART B
Aula
8 d'octubre, dilluns
P5
Aules respectives
18.30 h
SEGON C
Aula
PRIMER
Aules respectives
TERCER
Tercer B

 

 

DESAT EL 10 DE SETEMBRE DE 2007

4 de setembre de 2007.
LLISTES DE GRUPS DE P-3, 1r, 3r i 5t
Avui s'han penjat a la cartellera exterior les llistes dels grups-classe del primer curs de cadascuna de les etapes i cicles educatius

6 de setembre de 2007
a les 7 de la tarda
A les aules de P-3.

REUNIÓ COL·LECTIVA DELS PARES I DE LES MARES AMB LES TUTORES DE P-3 .

( S'ha d'entrar per l'entrada de l'alumnat )

- 5 i 6 de setembre (dimecres i dijous). Podeu PORTAR ELS LLIBRES I EL MATERIAL de P4 i P5 al vestíbul del centre (De 9 a 14 h). Han d'anar dins d'una bossa amb el nom i el curs del xiquet o de la xiqueta.

-7 de setembre de 2007, a la una del migdia.
REUNIÓ amb els pares i mares de l'alumnat de Parvulari amb germans a primària que estiguen interessats en beneficiar-se de l'acolliment de 12 a 13 h.

- Del 3 al 7 de setembre. De 10 a 12h.
INSCRIPCIÓ AL MENJADOR ESCOLAR.

DESAT

 

RESOLUCIÓ de 30 de juny de 2006, per la qual s’aproven les instruccions per a l’organització i el funcionament dels centres educatius públics d’educació infantil i primària i d’educació especial per al curs 2006-2007.
Fitxer PDF
LLIBRES I MATERIALS PER AL CURS 2006-2007
Parvulari
Cicle Inicial
Cicle Mitjà
Cicle Superior
CALENDARI ESCOLAR
2006-2007

Beques i ajuts per a colònies d'immersió en llengües estrangeres per als alumnes de cicle superior de primària
Convocatòria (document PDF) Sol·licitud de participació (document DOC)
Més informació

ACTIVITATS DEL PLA EDUCATIU D'ENTORN.


* Berenar popular obert a tothom. A la plaça del Centre Cívic. A les 19.30 h.
* Exposició de dibuixos i lliurament de premis. A la plaça del Centre Cívic. A les 19.30 h.
* Xarrades al Centre Cívic, a les 19.30 h.
- 7 de juny. "La nova ciutadania", per Assumpta Eixarch
- 31 de maig. "Reptes de l'educació del segle XXI", per Tere Vizcarro


ACTIVITATS DEL PROJECTE AGUAITA

* Intervencions radiofòniques que es podran escoltar a partir del dilluns, 11 de juny a "Alcanar Ràdio", a les 9.40 h aproximadament

Setmana Cultural 2007

Com cada any, coincidint amb les Festes de Maig, al centre organitzem unes jornades que tot i sortir de la dinàmica quotidiana, resulten molt profitoses i formatives, gràcies a la combinació d'activitats culturals i lúdiques.

Aquests són uns exemples de les activitats que organitzem


COL·LABOREN
- Forns de Juan José Fuster i Ramon Rabadà Gil.
- Creu Roja d’Alcanar. Secció joventut.
- Cooperativa Exportadora d’agris Montsià.
- Renata (pintora)
- Escola Municipal de Música
- I.E.S. Sòl-de-Riu
- Agrupació Musical Canareva.
- Escola d’Iniciació Esportiva. Escacs i bàsquet.
- Parc de Bombers d’Ulldecona.
- Consell Comarcal del Montsià.
- Associació de mares i Pares d’Alumnes del CEIP Joan Baptista Serra.
- Ajuntament d’Alcanar.
- Manualitats Josep Vicent Sancho.
- Mossos d’Esquadra.
- Departament d’Educació, Cultura i Esport de l’Aragó.
- Reial Automòbil Club de Catalunya

 

Veure els resultats en PDF

Al web informatiu sobre la preinscripció per al curs 2007-2008
2 de maig.
LLISTES PUBLICADES A LA CARTELLERA EXTERIOR

PREINSCRIPCIÓ 2007-2008

Del 10 al 20 d'abril de 2007
Grups autoritzats
IMPRÈS

28/03/2007. Als pares i mares dels xiquets i xiquetes que han nascut l'any 2004, se'ls tramet la següent carta

HORARIS D'ATENCIÓ PERSONAL
Telèfon: 977 730254
Fax: 977 730803

En construcció

MESTRES I EQUIP DIRECTIU
SECRETARIA
MENJADOR
Telèfon 977730970

 

 

DESAT EL 12 DE MARÇ DE 2007

DEL 12 AL 16 DE FEBRER
CELEBREM LO CARNAVAL

DESAT EL 16 DE FEBRER DE 2007

Durant el curs actual, el nostre centre disposarà d'una Aula de ciències amb suport  TIC

Tal com indica el web on es detallen les característiques d'aquestes aules, la seua incorporació a la tasca docent en el nostre centre educatiu, facilita l’aprenentatge de les ciències perquè desperta la motivació de l’alumnat i connecta amb els seus interessos; afavoreix l’adquisició d’habilitats intel·lectuals, com la resolució de problemes, l’anàlisi, la generalització, l’aplicació i la presa de decisions. Dóna oportunitat a l’alumnat de treballar habilitats manipulatives, organitzatives, comunicatives, al temps que potencia la creativitat i l’autonomia personal. Alhora el professorat i l’alumnat tenen un sistema per a visualitzar i comentar de manera col·lectiva tota la informació d’un experiment, d’un gràfic, d’una recollida de dades i d’una observació.

CARACTERÍSTIQUES DE L'AULA


Les comissions permanents, a ple rendiment.

Després de diversos temptejos durant els cursos passats, ja aquest curs funcionen plenament les diferents comissions encarregades de proposar, transmetre, dinamitzar i avaluar les iniciatives relacionades en diferents àmbits d'actuació:

Tecnologies d'informació i Comunicació.
Programa "Aguaita"
Festes i Celebracions
Riscos Laborals
Pla Educatiu d'Entorn

S'ha començat també la incorporació a aquestes comissions de membres de l'A.M.P.A.

DESAT L'1 DE FEBRER DE 2007


Si cliqueu la imatge podreu sentir la peça "La Mare de Déu"

Escoltar
LA CORAL ESCOLAR
"CANTEM LO NADAL"
Dilluns, 25 de desembre. 19.45 h
Església Parroquial

DESAT EL 26 DE GENER DE 2007


Els patges reials visiten les xiquetes i els xiquets de l'escola (21 de desembre de 2006)


Part de l'aportació de l'alumnat a la 13a caravana d'ajuda al poble sahrauí

 

DESAT EL 21 DE DESEMBRE DE 2006

TEATRE A L'ESCOLA


Avui, dia 24 de novembre, l'UDOL TEATRE porta "Lo llenguatge de les pedres" a l'alumnat de Cicle Superior.

Aquesta activitat està dins dels actes paral·lels al Simposi sobre arqueologia pre-ibèrica i ibèrica que se celebren a Alcanar entre el 18 i el 26 de novembre

3 de novembre de 2006.
CONVOCATÒRIA D'ELECCIONS PER A LA RENOVACIÓ PARCIAL DEL CONSELL ESCOLAR

Del 3 al 7 de novembre. ES POT CONSULTAR EL CENS ELECTORAL als taulons d'anuncis del vestíbul. (De 9 a 13h i de 15 a 17h)7 de novembre, a les 12.15, a la Sala de Professors. SORTEIG DELS MEMBRES DE LA MESA ELECTORAL. És públic.Fins al 14 de novembre es poden presentar candidatures

Candidates:
FELI REVERTER GARRIGA
MILAGROS GARRIGA GARRIT

S'ha de votar una persona

VOTACIONS
Dijous, 23 de novembre de 2006
de les 16.30 a les 19.30h
Sala de Professors del CEIP Joan Baptista Serra

RESULTAT DE LES VOTACIONS:

FELI REVERTER GARRIGA: 55 vots
MILAGROS GARRIGA GARRIT: 50 vots

 


Una imatge de la jornada de votacions del dia 23 de novembre

DESAT EL 2 DE NOVEMBRE DE 2006

REUNIONS COL·LECTIVES AMB PARES I MARES

DIMARTS, 24 D'OCTUBRE

Primer. A les 12 h. A les aules respectives.
P-4. A les 18 h. A les aules respectives


13 d'octubre de 2006.
NOVA SECCIÓ: Programació d'activitats, sortides, lliurament d'informes, festes, ...

DESAT EL 13 D'OCTUBRE DE 2006

REUNIÓ COL·LECTIVA DE PARES I MARES DE L'ALUMNAT DE TERCER
DIMARTS, DIA 3 D'OCTUBRE 2006
12 h. a les aules respectives

REUNIÓ COL·LECTIVA DE PARES I MARES DE L'ALUMNAT DE QUINT
DIJOUS, DIA 28 DE SETEMBRE DE 2006
18 h. a la Sala de Professors

 

MARQUESINA PER A L'ENTRADA DEL MENUTS

 

DESATS EL 26 DE SETEMBRE DE 2006

ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES
CONFERÈNCIES DE TARDOR

22 de setembre de 2006
a les 19 h
a l'edifici de serveis agraris

XARRADA-TALLER
LA PREVENCIÓ DE TRANSTORNS ALIMENTARIS:
UN REPTE PER A TOTHOM

A càrrec d'una psicòloga especialista en transtorns alimentaris
i col·laboradora de l'ACAB (Associació contra l'anorèxia i la Bulímia)

09/09/2006. S'ha inclòs la informació dels horaris d'atenció dels mestres. Aquesta informació també serà accessible a través del menú lateral esquerre "VEURE HORARIS"

08/09/2006. S'ha actualitzat la relació dels equips docents del centre.

 

DESATS EL 6 DE SETEMBRE DE 2006

La reunió dels pares i mares de P3 amb les tutores serà el dia 6 a les 7 de la tarda a les aules respectives. Han de portar ja el material

El material de P4 i P5 l'han de portar els dies 5 i 6 de setembre, de les 9.30 a les 11.30, al vestíbul del centre, amb el nom del xiquet o xiqueta i el grup al qual pertany.


 

DESATS EL 28 de juliol DE 2006

26/07/2006.
Si no hi ha problemes de darrera hora, des de l'Ajuntament s'ha comunicat al centre que la setmana que ve s'iniciaran les obres per a cobrir part de la vorera i de l'entrada i sortida dels menuts, que actualment presenta aquest aspecte.




NOTÍCIES ALS MITJANS
- alcanar.org
- tinetdigital.org
- el punt

DESATS EL 26 de juliol DE 2006

Molts anys cuiner del menjador del col·legi, darrerament conserge i vigilant

MANOLO
ENS HA DEIXAT


El dia 11 de juliol, a les 11 del matí l'acomiadem a l'Església parroquial d'Alcanar.

Los xiquets, los companys, les mares i els pares el trobarem a faltar

 

DESATS EL 30 DE JUNY DE 2006

COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I EDUCACIÓ AL CEIP JOAN BAPTISTA SERRA

19 de juny de 2006.

PROJECTE "AGUAITA"
de comunicació audiovisual.
El Departament d'Educació i Universitats ha seleccionat el projecte "Aguaita", com a projecte d'innovació educativa.

COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I EDUCACIÓ AL CEIP JOAN BAPTISTA SERRA


MURAL REALITZAT PER XIQUETS I XIQUETES DEL CENTRE


 

PREINSCRIPCIÓ 2006-2007
Consulta els resultats de la preinscripció

ENLLAÇ AL DEPARTAMENT D'EDUCACIÓ

INSTRUCCIONS 2005-2006

 

 

DESATS EL 20 DE JUNY DE 2006

PARES I MARES DE L'ALUMNAT NOU PER AL CURS 2006-2007
REUNIÓ INFORMATIVA
DILLUNS, 19 DE JUNY, A LES 19 HORES
AL CEIP JOAN BAPTISTA SERRA

HORARIS ESPECIALS MAIG-JUNY.
El dia 5 de maig es va trametre una circular informativa sobre els horaris de maig i juny. Podeu accedir-hi clicant aquí

PROJECTE "AGUAITA"
de comunicació audiovisual.
El Claustre de Professors i el Consell Escolar del Centre han aprovat el projecte "Aguaita", així com participar en el concurs per a la selecció de projectes d'innovació educativa.


 

Departament d'Educació

XIX Setmana Cultural
del 16 al 18 de maig de 2006
Programa
Informacions

Convocatoria de ayudas para adquisición de libros de texto y material didáctico en los niveles obligatorios de la enseñanza (Primaria y ESO), para el curso 2006-2007
Fecha de la Orden: 25 de abril de 20066
Fecha de publicación en el BOE: BOE 3 de mayo de 2006
Plazo de presentación de solicitudes: hasta el 31 de mayo de 2006

CONVOCATÒRIA
SOL·LICITUD
INSTRUCCIONS

VISITA A LA BIBLIOTECA
Fotografia gentilesa de la Biblioteca Trinitari Fabregat


Beques i ajuts per a colònies d'immersió en llengües estrangeres per als alumnes de cicle superior de primària.
- Convocatòria.


ACTIVITATS.

El divendres, dia 24, l'alumnat de 2n van fer una sortida per a treballar les plantes.

El dimecres, dia 22, l'alumnat de 3r va visitar l'Ajuntament i la Cisterna de la Vall.


El dimarts, dia 21 ha començat el període de presentació de sol·licituds i documentació per a cursar estudis al CEIP Joan Baptista Serra el curs 2006-2007.
L'horari és de dilluns a divendres, de 9 a 10 i de 12 a 13h.
Als xiquets i xiquetes que han nascut l'any 2003 se'ls ha fet arribar una circular informativa sobre aquesta qüestió.


El dia 16 de març es va reunir el Consell Escolar del Centre. Més informació


PACTE NACIONAL PER A L'EDUCACIÓ
(Document definitiu PDF)


ACTIVITATS. 3 de març de 2006.

COMPROMÍS DE XIQUETS I XIQUETES
Recollida de diners per al Tercer Món.


Ja fa dos anys, l'alumnat del CEIP Joan Baptista Serra, juntament amb la mestra de religió, la Pepita, es van comprometre a recollir diners per als nens del Tercer Món.

Tot va començar quan l'alumnat de quart, que aran fan sext, van anar d'excursió per la comarca del Montsià. Van anar a parar a La Galera, a una fàbrica de terrissa. Als nens de quart se'ls va ocórrer la idea de comprar una guardiola per a recollir diners. A la fi no van comprar res. Va ser un regal.

Durant aquests dos anys s'han afegir més cursos, com quart, quint i sext.

Passat el temps, s'han fet grans, igual que la guardiola, que ha anat creixent fins omplir-se.

No ens vam adonar, però els dos anys vana anar passant.

Va arribar el dia de trencar la guardiola. Els cursos es van reunir i van trencar-la. Amb el seu esforç van recollir 82 euros, però la mestra va dir que posaria el que falta fins arribar als 100 euros.
El mossèn baixarà i recollirà els diners per als xiquets i xiquetes necessitats.

L'alumnat està molt content pel que han recollit


NOTÍCIES. 22 de febrer de 2006.
Educació posarà en marxa plans educatius d’entorn a 27 poblacions més.
Entre aquestes poblacions està Alcanar.

ACTIVITATS.

20 de febrer de 2006. Comença la setmana de Carnestoltes.
Cada dia el nostre aspecte anirà variant segons les instruccions del rei Carnestoltes.
Dijous, cicle inicial i cicle mitjà farem una sortideta.
Divendres, menjarem xocolate que ens haurà preparat el personal del menjador i de la junta de l'AMPA. També l'Ajuntament col·labora deixant-nos l'equip de música per a ballar tothom a la pista gran.

NOTÍCIES.

A partir del dia 1 de febrer s'ha incorporat al nostre centre Maite Segura Ferrer, tècnica d'educació infantil.
La seva funció és col·laborar amb les mestres tutores de P3 en el procés educatiu de l’alumne/a, principalment en el desenvolupament d’hàbits d’autonomia i en l’atenció a les seves necessitats bàsiques.
A l'apartat de "docents i suport" podreu veure la resta del personal que treballa al centre.

El dia 19 de gener de 2006, la Generalitat de Catalunya va aprovar els Plans Educatius d'Entorn que es duran a terme l'any 2006. Entre aquests PEE està el d'Alcanar.


ACTIVITATS

Els dies 1, 2 i 3 de febrer, l'alumnat de sext va ser el destinatari d'una sèrie d'activitats sobre el tema del reciclatge organitzades per l'Escola del Parc i patrocinades pel Consell Comarcal del Montsià.



Imatge treta del reportatge sobre el concert de Nadal fet per la TV "Castelló Nord"

DESATS EL 8 DE FEBRER DE 2006

LA CORAL ESCOLAR
CANTEM LO NADAL

diumenge, dia 25 de desembre
a les 19.45
al Temple Parroquial

ACTIVITATS

21 de desembre. Jornada lúdica i festiva de Nadal

Mural elaborat per alumnes de segon


14 de desembre de 2005.
SIMULACRE D'EVACUACIÓ.
Avui s'ha efectuat el simulacre d'evacuació del centre. Un cop donada l'alarma, en tres minuts tot l'alumnat i el personal del centre havien evacuat els edificis.


SORTIDA AL TEMPLE PARROQUIAL. Tercer de Primària.
(Dossier en preparació)

CASTANYADA 2005. Dossier en preparació

DESATS EL 20 DE DESEMBRE DE 2005

25 de novembre de 2005.
SORTIDA DE P-4 A LA CASA O'CONNOR I A L'AJUNTAMENT

REPORTATGE FOTOGÀFIC

 

18 de novembre de 2005.
LES CASES D'ABANS

Gent més gran d'Alcanar explica als xiquets i xiquetes de P4 com eren les cases d'abans.


ESCOLA DEL PARC

Els dies 9 i 10 de novembre, l'Escola del Parc ha fet una sèrie d'activitats al nostre centre amb l'alumnat de Primària (des de 1r fins a 6t)

DESATS EL 16 DE NOVEMBRE DE 2005

PREPARANT LA CASTANYADA.
El divendres, 28 d'octubre, l'escola celebra la castanyada. Als diferents grups es realitzen activitats diverses relacionades amb la castanyada.
Per a obrir boca, el grup de mestres que estan participant en un curs de formació sobre l'educació plàstica han fet i exposat al vestíbul del centre alguns dels seus treballs, confeccionats amb castanyes, moniatos i altres elements. (25-10-2005)

 

 


ACTIVITATS
VISITA A LA BIBLIOTECA.

Dimecres, 19 d'octubre, deu alumnes nouvinguts al centre, juntament amb la tutora de l'Aula d'Acollida i la Cap d'Estudis, vam fer una sortida a la Biblioteca pública "Trinitari Fabregat".
L'objectiu era doble. D'una banda, donar a conèixer un lloc que els serà d'ajuda per a aprendre una nova llengua, tot fent ús del material que aquesta ofereix en préstec: contes, llibres, DVDs, jocs d'ordinador, música, etc. . També assistint a les activitats que la Biblioteca ofereix: l'hora del conte, sessions de teatre, concursos,...
D'altra banda, com a usuari d'un espai físic on poder anar a treballar, fer els deures o treballs, així com consultar diversos materials que no tenen a l'abast a casa.
Aprofitant aquesta sortida es va fer una passejada pel poble per tal d'ensenyar-los diferents edificis i espais significatius: Ajuntament, CAP, Auditori "José Antonio Valls", el mercat, el pavelló,...
Des del centre només ens resta agrair la col·laboració del personal de la Biblioteca.


DESAT EL 25 D'OCTUBRE DE 2005

GRUPS

Aquí ens podeu contemplar als xiquets i a les xiquetes de Tercer


Consell Escolar del 14 d'octubre de 2005.

En aquesta sessió es va aprovar la programació general anual del centre.
El Consell també va mostrar la seua satisfacció pel començament de les gestions de l'Ajuntament amb l'empresa CEMEX per tal de construir una estructura a l'entrada de l'alumnat de parvulari i cicle inicial que possibilite el resguard de les inclemències climàtiques als pares, mares i acompanyants a l'hora de les entrades i sortides.

En aquesta mateixa reunió es va fer palesa també la preocupació i la necessitat que l'Ajuntament solucione altres problemàtiques del centre derivades de la pluja (tolls, desaigües que no desaigüen, circulació dels xiquets i xiquetes per les dependències del centre sense poder resguardar-se de la pluja, etc.)


Dimarts, 11 d'octubre. Dia plujós.
La pluja ens ha visitat avui i algunes parts del pati ens han quedat així:

 

DESAT EL 14 D'OCTUBRE DE 2005

ALUMNES D'ENSENYAMENT DE MESTRE, EN PRÀCTIQUES AL NOSTRE CENTRE.
Des del dilluns, dia 26 de setembre comptem amb tres alumnes de la URV en pràctiques corresponents al tercer curs dels ensenyaments de mestre en diferents especialitats.
Es tracta d'Eva Queralt Roca (Educació Física), Ana Maria Querol Nolla (Educació Infantil) i Sofia Romero Suris (Llengua anglesa).

Des del dia 3 d'octubre també comptem amb Enric Reverter Valls, alumne de la Universitat de Lleida, estudiant de mestre d'educació musical.

DESAT EL 3 D'OCTUBRE DE 2005

ACORDS DEL CONSELL ESCOLAR
A la reunió que va celebrar el Consell Escolar del centre el dia 22 de setembre es van prendre entre d'altres, els següents acords:

*Introduir l'aprenentatge de la llengua anglesa al primer nivell de Cicle Inicial.
*Establir el 19 de maig com a una de les tres festes de lliure disposició del centre. Així, resta establert definitivament el calendari escolar 2005-2006.
*Autoritzar el director per a signar un conveni de col·laboració amb l'Escola d'Iniciació Esportiva d'Alcanar.
*Aprovar el Pla de Funcionament del menjador escolar per al curs 2005-2006.
*Crear la figura de coordinador/a de Mitjans audiovisuals i establir-ne les funcions.
*Estudiar l'organització, en col·laboració amb l'Ajuntament d'Alcanar, de l'activitat "L'infable, per reciclar saltant!" per al dia 11 d'octubre. No es va prendre cap decisió, tot esperant diverses concrecions de l'activitat. El Consell Escolar va delegar en la Comissió Permanent la presa de decisió sobre aquest tema, un cop hi haja més informació.

DESATS EL 28 DE SETEMBRE DE 2005

REUNIONS COL·LECTIVES AMB PARES, MARES O TUTORS/RES LEGALS
21 de setembre de 2005. Segon C. A les 6 de la tarda
22 de setembre de 2005. Quints. A les 6 de la tarda

ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES D'ALUMNES
L'horari d'atenció a les persones associades és de 15 a 15.30h, de dilluns a divendres.

Seguint el calendari escolar 2005-2006, el curs ha començat el dia 12 de setembre, dilluns, en sessions de matí i tarda.

Els horaris de les sessions són els següents:
MATÍ: de 9 a 12
TARDA: de 3 a 5

MENJADOR ESCOLAR
El menjador escolar també ha començat el seu servei el dia 12 de setembre, dilluns.
Per a les inscripcions i altres gestions, es pot passar pel menjador (porta al costat de l'entrada dels menuts) de dilluns a divendres, de 9 a 10 del matí.

Es pot consultar la llista dels tutors i tutores de cada grup-classe. Només si feu un clic aquí o si aneu a l'apartat corresponent de la secció "docents i suport"

MENJADOR ESCOLAR
El menjador escolar començarà el seu servei el dia 12 de setembre, dilluns.
Per a les inscripcions, es pot passar pel menjador (porta al costat de l'entrada dels menuts) segons el següent horari:

 
MATÍ
TARDA
Dijous
8 de setembre
d'11 a 13 h
De 6 a 8 de la tarda
Divendres
9 de setembre
d'11 a 13 h
De 3 a 5 de la tarda
Resta del curs
De dilluns a divendres, de 9 a 10 del matí

L'Associació de mares i pares d'alumnes (A.M.P.A) ha habilitat també el dijous, dia 8 de setembre, de 6 a 8 de la tarda, per al subministrament de llibres i material.

A la cartellera exterior del centre estan exposades, des del dia 2 de setembre, les llistes de l'alumnat i dels tutors i tutores de P3, 1r, 3r i 5t.

DESATS EL 7 DE SETEMBRE DE 2005.

La reunió de les mares i pares de l'alumnat de P-3 amb les mestres tutores es realitzarà el dimarts, dia 6 de setembre, a les 7 de la tarda, a les aules respectives. En aquesta reunió s'haurà de portar el material de l'alumne/a amb el nom i cognoms escrits a les bosses.
L'accés a les aules serà per la porta d'entrada de l'alumnat.
Entre altres coses, en aquesta reunió es comunicaran les característiques de l'entrada gradual i les dates i hores de les entrevistes amb les mares i pares de cada alumne/a.

L'Associació de mares i pares d'alumnes (A.M.P.A) subministra els llibres i material els dies 31 d'agost, 1 i 2 de setembre, de 6 a 8 de la tarda

Darrera circular informativa del curs 2004-2005