El CEIP La Parellada conscient de la importància de la conservació del medi ambient i del seu compromís vers aquest, així com del seu paper clau com a ens formador, ha decidit implantar un sistema de gestió ambiental d’acord amb el Reglament (CE) 761/2001 i la Norma ISO 14001:2004. El compromís de lCEIP La Parellada amb la millora de l’entornes concreta en els següents punts:

Complir la legislació ambiental vigent així com altres compromisos subscrits de forma voluntària per la direcció.

Desenvolupar i implantar procediments de treball per prevenir, reduir i eliminar -en la mesura que sigui possible- l’impacte ambiental de les nostres activitats i serveis millorant de forma contínua les pràctiques ambientals que porta a terme l’escola.

Fer un ús responsable dels recursos naturals i treballar per minimitzar la producció de residus tot potenciant - quan aquesta minimització no sigui possible - el reciclatge o reutilització dels mateixos.

Ambientalitzar el currículum escolar, incorporant en les assignatures i cursos impartits valors ambientals i de sostenibilitat. Sensibilitzant així a l’alumnat i promocionant conductes i comportaments responsables amb el medi, i a la vegada fent-los partícips del sistema de gestió ambiental.

Formar i sensibilitzar a tot l’equip de l’escola per tal de fer-los partícips de la política ambiental.

Establir i mantenir al dia un sistema de gestió ambiental, fixant anualment objectius ambientals i elaborant els programes adients per assolir-los.

Dotar l’escola dels recursos necessaris per tal de desenvolupar el sistema de gestió ambiental i les actuacions derivades d’aquest.

Difondre la política ambiental i el nostre compromís ambiental als proveïdors, subcontractistes i a tota la comunitat escolar.

Anar a Anàlisi Ambiental previ

Sistema de Gestió Ambiental