Aquest projecte que arrencarem el curs 97-99 s'ha convertit en un dels eixos vertebradors de l'educació a la nostra escola.

Fem teatre ha estat i és un projecte ambiciós que es desenvolupa d'acord amb el nostre projecte educatiu, de potenciar i desenvolupar tot un seguit d'habilitats i destreses que poden afavorir una major competència social i cultural. Totes les aules preparen durant el curs una obra de teatre la qual es contemplada com una unitat didàctica en totes les seves vessants, interpretatives, de dicció de dramatització de vocalització, de situació en l'espai i artístiques, en la confecció de decorats i vestits. també tenint en compte les habilitats personals, emocionals, i d'autonomia de superació de situacions cara al públic.

Les representacions tenen lloc en 4 moments diversos del curs escolar:

Abans de les festes de Nadal.

Per Sant Jordi

Per la mostra de Teatre.