@ Sta. Oliva

L'escola des de l'any 1989 ha participat en nombrosos Projectes Comenius. Aquest tipus de projecte té una durada de tres anys, durant els quals, la nostra escola es posa en contacte amb d'altres escoles d'arreu d'Europa i es preparen conjuntament activitats per dur a terme amb els alumnes. L'últim Projecte Comenius, va ser realitzat amb les escoles europees de: Finlàndia, Escòcia, Dinamarca i Itàlia. Les activitats varien cada curs i s'adapten a les situacions i els recursos de cada escola. Els temes que s'han anat tractant són: el mediambient, la flora i la fauna, les festes i tradicions, els menjars, els jocs, les cançons, ... Hi ha una primera presentació dels alumnes a les diferents escoles i després els treballs conjunts per classes que es realitzen i s'envien per correu ordinari a les escoles europees. És important la idea que els propis alumnes agafen de formar part d'Europa i de les diferències i similituds amb d'altres nens europeus.

CEIP La Parellada

Comenius Project