@ Sta. Oliva

La Coral la formen un grup de nens i nenes de l'escola, que els agrada la música i sobre tot que els agrada cantar. S'intenta participar de les activitats musicals del poble com poden ser: la marató de TV3, les Caramelles, i d'altres que es realitzen puntualment com ara: l'aniversari de la Coral Veus del poble, el 140è aniversari de l'escola i la llar d'infants,... Tot i aquestes activitats, formem part del SCIC (Secretariat de Corals Infantils de Catalunya) i participem en el Juguem Cantant, en les trobades i els tallers que aquesta mateixa associació promou durant el curs escolar. També participem en la cantada que organitza el Departament d'Ensenyament a Tarragona.

Al llarg del curs escolar, arribem a aprendre moltes cançons, danses, toquem instruments, i el més important, ens ho passem d'allò més bé.

VINE I CANTA AMB NOSALTRES !!!

CEIP La Parellada

Coral Infantil