e

@ Sta. Oliva

Enguany a l’escola hem engegat un Pla Educatiu Entorn que proposa treballar en xarxa els diferents estaments i entitats del nostre municipi que intervenen en el procés educatiu dels nostres infants i joves.
Aquest Pla es desenvolupa d’acord amb les directrius marcades pel Departament d’Educació i hi col·labora estretament tant en els aspectes organitzatius com en els de finançament l’Ajuntament de Santa Oliva.
Els objectius bàsics del Pla giren a l’entorn de tres grans eixos:
Interculturalitat.
Cohesió social.
Llengua catalana com a vehicle de comunicació.

A Santa Oliva s’ha organitzat una comissió copresidida per l’inspector d’educació i la regidora d’educació, i compta amb la participació d’entitats i associacions del municipi o de la comarca que tenen relació amb l’entorn educatiu del nostre municipi.
La Comissió a fi i efecte d’anar assolint els objectius del Pla ha organitzat un seguit d’actuacions que a grans trets a continuació us relacionem:
Estudi assistit , en horari extraescolar.
Activitats esportives i artístiques.
Casals.
Taller de famílies.
Curs de formació de monitors en Pla Educatiu Entorn.
Activitats relacionades amb el teatre.
Curs de dinamització de famílies per a la participació.
Inici del programa de voluntariat: Banc del temps.
Itineraris d’inserció.
Aquí sí que puc.
D’aquestes activitats algunes van relacionades directament als infants , d’altres a les famílies i d’altres a la formació.
A mesura que es vagin desenvolupant anireu rebent informació al respecte.

CEIP La Parellada

Pla Educatiu Entorn