@ Sta. Oliva

En aquesta secció trobareu totes les dades que extraiem de l'estació meteorològica que tenim a l'escola. L'actualització de les dades es produeix cada 5 minuts.

La recollida de dades per part de l'alumnat es fa també manualment per tal d'assolir el tractament de dades i l'estudi estadístic posterior. També se n'obtenen les gràfiques correponents de màximes, mínimes i pluja.

Amb aquesta informació editem la secció meteorològica de la Revista Escolar i emplenem el tauler meteorològic de l'escola.

Entenem que la informació que aquí oferim es de caràcter orientatiu i el seu objectiu és més pedagògic que científic.

La diversitat de factors que fan possible aquesta secció fa que de vegades no s'actualitzain les dades, disculpeu les molèsties que aquest fet us pugui ocasionar.

CEIP La Parellada

El Temps