Som una associació de pares i mares de nens en edat escolar que participa i està involucrada directament amb l’escola. Ens dediquem dintre de les nostres possibilitats a millorar la relació entre pares i escola tant al terreny personal com al educatiu, la nostra ajuda també hi arriba a l’escola de diverses maneres com poden ser realitzacions de projectes aportant idees, finançant material pels alumnes, col·laborant a les festes que s’organitzen cada any.

A part de tot això i com associació portem a terme activitats extraescolars que tots els nens poden gaudir sense excepció, amb varietat i molta dedicació per part nostra perquè hi hagi un recolzament quan surtin de l'horari escolar.

Informàtica, teatre, tallers manuals, anglès, natació, són algunes de les activitats que tenim actualment, però també estem treballant per introduir-ne d'altres de noves.

Sempre desitjant el benestar dels nens e intentant fer realitat projectes i propostes per ells que són el principal fonnament d’ aquesta associació fem de forma voluntària una tasca cada dia més agraïda.

L'AMPA