Biblioteca - Mediateca

Benvinguts a la visita virtual a la nostra Biblioteca-mediateca. A continuació podeu veure algun dels espais de què disposa, així com les activitats que s'hi duen a terme.

Jocs literaris:

Jocs literaris

Activitats d'animació a la lectura:

Animació a la lectura

El racó dels més petits:

El racó dels més petits
Un espai específic per als més petits

Sant Jordi a la biblioteca

Enguany per Sant Jordi hem vestit la biblioteca de contes i també li hem volgut donar un ambient medieval tot recreant les muralles de Montblanc, ciutat on se situa la llegenda. Cada grup classe ha dissenyat el seu propi escut, tot imitant els escuts medievals i els hem penjat a les muralles.

Gràcies a la col·laboració d'un grup de mares hem aconseguit transformar el racó dels contes en un "bosc", indret molt important en bona part dels contes que coneixem.

El dia de Sant Jordi vam explicar i llegir contes relacionats amb Sant Jordi. Als més grans, també els vam llegir una llegenda medieval. Durant tot el mes d’abril hem anat recordant els contes tradicionals:

• Cicle Inicial – hem recordat aquells contes on l’acció passa en un bosc.
  • Tercer – hem buscat objectes relacionats amb alguns dels contes i n’hem fet una exposició.
  • Quart – hem escrit frases característiques de cada conte per tal de muntar un joc en què caldrà relacionar la frase amb la coberta del conte.
  • Cinquè – hem començat a preparar la representació de dos contes per als fillols.
  • Sisè – després d’escoltar les versions fetes per Roald Dahl de La Caputxeta i Els tres porquets, en petit grup hem escollit un conte i n'hem fet la nostra versió.

El recull s’enquadernarà i quedarà a la biblioteca.