Projectes de cicle inicial

Primer

Portes obertes 2014

Fotos

Els nens i les nenes de les classes de 1r hem rebut les famílies per ensenyar-los algunes de les activitats que fem a l'escola: els racons, el projecte "La història personal" i els jocs i cançons de l'aula d'anglès.

Els forners i les forneres

Fotos

La classe dels forners i les forneres estem fent el projecte del nom de la classe i el pare de la Irene va venir a l’escola a explicar-nos què volia dir ser celíac.

Els bombers

Fotos

Els nens i nenes de 1r B som la classe dels Bombers i per això hem decidit estudiar aquesta professió tan interessant.

Treball per racons

Fotos

A l'hora de Racons treballem, en petits grups, activitats de totes les àrees d'una manera manipulativa i divertida.

La verema

Fotos

Hem anat al Canadell (Calders) a fer la verema. Hem vist les vinyes, les tines, els cellers, hem après moltes coses i ens ho hem passat molt bé trepitjant el raïm!

Antoni Tàpies

Fotos

A primer estudiem l'artista Antoni Tàpies i fem diverses activitats plàstiques relacionades amb la seva obra.

Fotos del curs 2008-2009

Segon

Les muntanyes i els volcans

Fotos

Les classes de les Muntanyes i els Volcans hem rebut la visita d'un alpinista que ens ha explicat les seves experiències i ens ha mostrat l'equipament que utilitza per escalar.

Els egipcis

Fotos

Les classes de les Mòmies i els Faraons hem decidit estudiar l'antic Egipte.

Santiago Rusiñol

Fotos

Estudiem la vida i l'obra de l'artista i escriptor Santiago Rusiñol. A mesura que el projecte avanci anirem penjant fotos. Feu clic a la icona de la càmera per accedir-hi!

L'oli

Fotos

Hem estudiat el procés d'elaboració de l'oli a Can Ribas.

L'espai

Fotos

Hem estudiat l'espai amb motiu de l'Any de l'Astronomia.

C/ Varsòvia, 147-161, 08041, Barcelona | Tel. 93 435 33 91 | ceiptorrentdenmelis@xtec.cat