MEDIAQUÈ...MEDIACIÓ

La mediació és un servei que ofereix l’IES on els mediadors i mediadores us ajuden a solucionar els vostres conflictes fàcilment, com? PARLANT.

El lloc on es realitzen les mediacions és l’Espai de Mediació, situat al costat de consergeria. Normalment es fan a l’hora del pati.

QUÈ US APORTA?

Beneficis,

PASSOS PER DEMANAR UNA MEDIACIÓ

1. Demana una sol•licitud a consergeria, omple-la i diposita-la a la bústia que està a l’Espai de Mediació.
  2. Parla amb el tutor/a o cap d’estudis.
  3. Parla amb l’equip de mediació o la Integradora Social.

Aquest any el grup de mediadors el formen un seguit d’alumnes de 3r, l’any passat van fer l’optativa de mediació, els va agradar i han decidit fer la formació per ser mediadors. Aquest grup de nois i noies treballa per ajudar a millorar les relacions entre alumnes i a buscar solucions pacífiques per resoldre conflictes, així que no dubteu en comptar amb ells en qualsevol moment!

Entre altres coses els mediadors també participen en molts altres projectes; el 27 d’Abril es realitza a Vilanova i la Geltrú una trobada de mediadors de tot el Garraf, Alt i Baix Penedès per tal de compartir experèincies amb altres alumnes d’IES que realitzen la tasca de mediadors.

Properament, la setmana del 24 al 28 de Maig es celebren unes jornades de convivència organitzades per l’Ajuntament de Cunit. El 25 de Maig es durà a terme un acte on el grup de mediadors participaràn activament, explicaràn en representació de l’IES com veuen els joves la convivència al nostre municipi i que es podria fer per millorar-la.

Enllacos d'interès: