carpeta

fletxa
Carpeta de recursos biblioteca

Aquesta secció està pensada com un espai per compartir recursos, idees i documents entre els centres educatius,
no té cap més pretensió que la de facilitar l’intercanvi, però tampoc cap menys.

Albums

Àlbums il·lustrats.

Selecció d’àlbums il·lustrats pels diferents cicles d’educació infantil i primària, realitzada pel grup de treball “Àlbums il·lustrats” del seminari de coordinació “La biblioteca escolar  “puntedu” i la lectura”.

Contes clàssics

Materials realitzats pel grup de treball “Contes clàssics” del seminari de coordinació “La biblioteca escolar  “puntedu” i la lectura”.

carpeta

Carpeta d’activitats CEIP Bernat Metge.

Activitats de Formació d’usuaris adreçades a l'alumnat de 1r. de primària, elaborades per la Mercè Porcel del CEIP Bernat Metge.

(Accés a la carpeta)

Organigrama

Organigrama per a la posada en marxa del servei de biblioteca (Biblioteques escolars “Puntedu”).

Adaptació feta per l’Helena Larreula d’un Organigrama realitzat pel Jaume Centelles.

(Document en format word)

Personatge
Recursos per a l'activitat:
El Personatge misteriòs

Personatge

Document Word amb un recull de personatges amb les seves corresponents pistes, per a l’activitat del «Personatge misteriós», elaborades pel CEIP Jaume Balmes

Personatge  Document Word amb un recull de personatges amb les seves corresponents pistes, per a l’activitat del «Personatge misteriós», elaborades pel CEIP Josep Tarradellas

Complemets
Complements. Arxiu comprimit en format ZIP que conté diversos documents, facilitats pel CEIP Josep Tarradellas: Carta adreçada als alumnes, fitxa de control de participació, models de paperetes i alguna imatge.

nena.jpg
Personatge misteriós: fitxa descriptiva de l'activitat a l'apartat d'activitats de dinamització lectora.

Bibliopiscina
Els “Jo recomano...” per aquest estiu
Personatge

Document word de l'IES Salvador Dalí, per recomanar lectures per l'estiu i la utilització del servei de Bibliopiscina.