JUSTIFICACIÓ

Coordinació: José Luis Lázaro Cantabrana   Héctor Viñas Sauch
  Descripció Autores Materials

Descripció del taller

El taller va consistir en l’elaboració i edició de vídeos digitals on s’il·lustrin determinats conceptes espacials i de quantitat:

A partir d'un treball, previ fet de forma telemàtica en un fòrum s'han seleccionat materials i arguments en forma guió de vídeo que representen parelles de conceptes oposats

Conceptes espacials

Conceptes sobre quantitats

dalt - baix

ple - buit

dins - fora

igual - diferent

a sobre – a sota

gran – mitjà - petit

amunt –avall

molt - poc

davant - darrera

més ... que – menys ... que

dreta –esquerra

llarg – curt

a prop - lluny

ample - estret

Posteriorment el treball resultant es va maquetarper a que es pugui distribuir per la xarxa.

Eines

Les eines a utilitzar són:

• Càmera de vídeo digital.
  • Pinnacle Studio 8 per a l’edició de vídeos digitals.
  • Macromèdia Dreamweaver per a l’edició de pàgines web on estigui inclòs el material multimèdia elaborat durant la sessió.