JUSTIFICACIÓ

JORNADA 2001

JORNADA 2002

JORNADA 2003

Recull de materials per introducció a la informàtica a alumnat d'ESO amb NEE

Coordinació: Càndido Querol
    Descripció Autores Materials

Els professionals del Centre Guru fa anys que estem treballant amb el nostre alumnat per introduir-los en la utilització dels ordinadors tot aprofitant els diferents jocs i activitats per a realitzar el treball curricular.

Aquest curs, juntament amb d'altres professionals, ens hem proposat sistematitzar la nostra experiència fent una recopilació de programes i materials ordenant-los i documentant-los.

El treball d'aquest taller consistirà en fer un CD-ROM amb

• Activitats i fitxers per iniciar el nostre alumnat en l'ús de l'ordinador en particular i les TIC en general.
  • Jocs de domini públic d'interès especial per treballar amb el nostre alumnat aspectes del currículum
  • Instruccions i pautes de treball per a utilitzar el materials