Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.
JUSTIFICACIÓ

FUNCIONAMENT

CALENDARI

TALLERS

MATERIALS
CREATS

JORNADA 1999

JORNADA 2000

JORNADA 2001

JORNADA 2002

JORNADA 2003

Discriminació auditiva de parelles de paraules

Autores: Glòria Ginabreda Pugès,   Encarnación Gámez Sánchez
  Descripció Materials

Paquet d’activitats Clic que treballa la discriminació auditiva de paraules semblants en la seva pronúncia i escriptura, però diferents en un fonema. S’acompanyen de les imatges corresponents.

Vocabulari treballat:

• casa / capa
  • sopa / copa
  • font / pont
  • fruita / truita
  • boca / foca / coca
  • gerra / terra

Proposen una seqüència progressiva per a la presentació i discriminació de cadascuna de les paraules amb les següents activitats:

• Elaboració de trencaclosques d’imatges en què s’introdueix la paraula escrita i la seva pronúncia (13 activitats).
  • Reconèixer la paraula pronunciada i escollir la imatge a què es refereix (4 activitats).
  • Exercicis de trobar la parella reforçats amb el so de la paraula corresponent (2 activitats).
  • Activitats finals de reconeixement de paraules associant la seva grafia amb la imatge corresponent.