JUSTIFICACIÓ

Coordinació: Maria Pilar Calvet,  Eva de la Peña, Lluïsa Senante
  Descripció   Autores Materials

132 kb Descripció del material

El treball d'aquest taller parteix de la classificació dels problemes que fan Bonals, Fuster et al. a Avaluar l'aprenentatge (de 3 a 7 anys) Ed. Graó. segons la seva estructura i que es resolen amb les operacions de sumar i restar.

L'objectiu era preparar col·leccions de problemes amb imatges i text que l'alumnat resolgui treballant amb el Petit Escriptor un programa per esciure històries que té un doble espai de treball el del text i el gràfic. Els problemes de matemàtiques es poden considerar com una narració oberta on el lector ha de trobar el final és a dir el resultat del problema.

A partir de models de cada tipus de problema ja elaborats amb el Petit Escriptor els participants els van inventar, il·lustrar i seqüenciar, nous problemes utilitzant els recursos gràfic i auditius que hi ha en el programa.