PLA D'ESPORTS A L'ESCOLA

Què fem?

ACTIVITATS

Què és el Pla d'Esports a l'escola?

És una inicativa promoguda pel Departament d'Educació i la Secretaria General de l'esport per tal de promoure l'activitat esportiva dels alumnes fora d'horari escolar, en el recinte del centre, per tal d'instaurar uns hàbits saludables i uns valors en l'activitat física i esportiva.

Pàgina d'inici
Calendari i horari
Celebracions
Puntedu
Pla d'entorn
Informàtica
Pla d'esports
Revista i circulars
Projectes
Web de l'autor

Quines són les activitats esportives que fem?

En l'escola Riumar el Pla d'esports a l'escola ha portat diverses activitats:

Trobada 3r trimestre 0809

El dia 21 de maig s'ha fet la tercera trobada del curs del Pla d'Esports a la nostra escola.

Trobada 2n trimestre 0809

El dia 21 de març es va realitzar a l'escola l'Assumpció la segona trobada d'esports del curs.

Trobada 1r trimestre 0809

El mes d'octubre es va iniciar el pla d'esports i el dia 13 de desembre es va fer una trobada dels alumnes que participen dels tres centres de Primària de Deltebre a l'escola Sant Miquel.

Trobada 3r trimestre 0708

Durant el segon trimestre hem realitzat una trobada dels tres centres de Primària de Deltebre al CEIP Sant Miquel, el dissabte 8 de març, on vam realitzar activitats diverses.

Trobada 2n trimestre 0708

Trobada 1r trimestre 0708

El mes de novembre es va iniciar el pla d'esports i el dia 15 de novembre es va fer una trobada dels alumnes que participen dels tres centres de Primària de Deltebre al nostre centre

Pàgina d'inici Inici