|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Gestió dels recursos materials
|
|||||||||||||||||
Maquinari
|
|||||||||||||||||
Xarxa local
|
|||||||||||||||||
Xarxa local | |||||
Objectius | |||||
El fet de poder disposar d'un grup de màquines connectades en xarxa, ens dóna unes possibilitats inimaginables que van més enllà de la pròpia classe i que ens permet unificar, en molts casos, activitats comunes controlades per un equip de mestres i treballades de manera conjunta. El Departament d'Educació ha iniciat, durant el curs 2004-2005 en fase pilot, un pla d'actuació de cablatge integral adreçada als centres educatius de Catalunya, en el marc d'un conveni amb l'entitat Red.es amb l'objectiu de permetre que l'ús de les TIC sigui viable en qualsevol espai i àmbit de treball curricular del centre docent. Aquesta actuació, en la qual és complementa l'accés a la xarxa mitjançant punts de xarxa i punts d'accés sense fil, és previsible que tingui continuïtat fins aconseguir que a totes les escoles de Catalunya es pugui treballar amb les TIC i accedir a Internet des de qualsevol espai, i així poder canviar el model "aula d'informàtica" pel "d'informàtica a l'aula". |
|||||
Continguts | |||||
Entre les possibilitats que ofereix una xarxa destaquen: | |||||
|
|||||
Exemple | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Referències | |||||