|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Gestió dels recursos materials
|
|||||||||||||||||
Maquinari |
|||||||||||||||||
Manteniment del maquinari |
|||||||||||||||||
Manteniment del maquinari | |||||||||||||||
Objectius | |||||||||||||||
El manteniment de l'equipament TIC suposa l'organització del temps dels coordinadors o coordinadores TIC, del pressupost de l'escola i de la quantitat de maquinària disponible. Això suposa un esforç, no només per part dels coordinadors i de l'equip directiu del centre, sinó també de tota la comunitat educativa. Cal tenir present que la modificació de l'horari afecta la resta de companys, però que el mal funcionament del maquinari també, ja que no es podria fer servir. En aquest sentit, cal tenir molt clar que, si l'escola fa una opció de TIC (cosa que, d'altra banda, obliga la normativa) ha d'assimilar i acceptar les conseqüències d'aquesta incorporació i posar fil a l'agulla. D'altra banda, és intenció del Departament d'Educació dotar les escoles d'un suport tècnic extern per facilitar el manteniment del maquinari. No obstant això, els coordinadors i les coordinadores TIC sempre hauran d'assumir algunes funcions tècniques, però la seva responsabilitat més important no serà la de ser un tècnic de manteniment informàtic sinó la de dinamitzar l'ús de les TIC al centre i mantenir un clima òptim de treball a l'entorn d'aquestes tecnologies. |
|||||||||||||||
Continguts | |||||||||||||||
En aquest àmbit, cal tenir present les pàgines web que el Departament d'Educació posa a disposició del coordinador per solucionar els diferents problemes que puguin sorgir i que figuren a l'apartat de referències. Es poden elaborar models de fitxes per portar el control del funcionament de les aules (incidències del maquinari i/o programari).
|
|||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Referències | |||||||||||||||