Aquí podràs veure una mica com tinc programada l'educació física. Quins objectius utilitzo, quines activitats d'ensenyament-aprenentatge o d'avaluació,...
Ho tinc estructurat per cicles i amb unitats didàctiques que treballen els diferents continguts de l'àrea.
Fer aquestes programacions porta molta feina i n'hi ha que no les tinc començades, d'altres estant a mig fer,... però de mica en mica les vaig actualitzant.
Espero que et serveixin per poder-les portar a la pràctica i que et funcionin molt bé, si és així, fes-m'ho saber.

En alguna de les unitats he rebut la col·laboració de la mestra d'Educació Física (Rosa M. Melian) companya de feina a l'escola.

NOTA: PER PODER VEURE MILLOR LES SESSIONS, NECESSITEU LA FONT: AKBAR.

AKBAR

GRÀCIES

Programacions - Jocs - Escola - Novetats - Activitats - Autor - Enquesta - Enllaços - Notícies - Imatges - Trobades - Mapa web

JOCS

Tot seguit veuràs els diferents jocs que he pogut anar classificant i estructurant per diferents continguts. Són jocs variats i de molt fàcil execució, on els alumnes s'ho passen bé de seguida i els entenen bé.
Segurament n'hi ha que es poden utilitzar amb diferents objectius, segons l'enfoc que se li doni.

CICLE INFANTIL

Com a molts dels i les mestres d'Educació Física que els toca fer la psicomotricitat del seu centre, hi ha moltes vegades que fa una mica de respecte, no saps ben bé el que han de treballar els infants, et fa mandra,... Jo des del curs passat que ho faig i cada dia vaig descobrint coses que m'agraden més d'aquests petits marrecs.

Quan vaig plantejar les activitats de Psicomotricitat, primer vaig pensar amb els espais i materials que disposava i llavors vaig mirar què feia a cicle inicial que pogués adaptar a infantil. Buscant en el nou Decret bàsicament parla del coneixement del seu cos, l'experimentació i la relació amb els altres com a grans trets. Amb tot aquesta informació i amb l'experiència del dia a dia vaig confeccionar aquestes petites unitats que em permeten fer sessions enfocades als diferents continguts.

PROGRAMACIÓ ANUAL TIPUS

EQUILIBRI