Matemàtiques

Montserrat Gelis Bosch

Professora de matemàtiques de l'Institut Montsacopa

Inici
Apunts digitals
Introducció a l'Àlgebra
Introducció a les Funcions
Funció de 1r grau
Transformació de funcions
Funció valor absolut
Funcions trigonomètriques
Recursos Educatius
Projectes

El secret de les ampolles

Aquesta unitat es proposa com una introducció a les funcions lineals. Està formada per un conjunt d'activitats interactives que simulen una ampolla que s'omple d'aigua. Es pretén que l'alumne/a sigui capaç d'ananlitzar i de donar una interpretació almenys intuïtiva de la informació que se'n pot treure d'un gràfic.

Funció lineal

Aquesta unitat està formada per un conjunt d'activitats interactives per a l'estudi de la funció lineal. Es pretén que l'alumne sigui capaç d'analitzar i de donar una interpretació de les característiques de la funció segons el pendent i deduir-ne el seu valor a partir de la representació gràfica.

Funció afí

Per a l'estudi de les funcions de primer grau s'han dissenyat un conjunt d'activitats interactives que guien l'alumne de manera que sigui capaç d'analitzar aquests tipus de funcions, identificar-ne el seu gràfic i comprendre el significat de les variables que intervenen, analitzar-les i descriure'n les seves propietats.

aaa

Sagrada Familia